افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

رکود عجیب در بازار لوازم التحریر اقشار کم درآمد توان خرید لوازم التحریر را ندارند

  • کد خبر : 366140
رکود عجیب در بازار لوازم التحریر اقشار کم درآمد توان خرید لوازم التحریر را ندارند

بازار؛ گروه صنعتی: در آستانه بازگشایی مدارس، صنعت نشر در رکود است. برخی از فروشندگان لوازم التحریر می گویند امسال بازار رونق سال های گذشته ندارد و خانواده ها با شنیدن قیمت برخی اقلام از خرید منصرف می شوند. در همین رابطه محمدرضا فرجی تهرانی نایب رئیس اتاق اصناف تهران. ، درباره وضعیت لوازم التحریر […]

بازار؛ گروه صنعتی: در آستانه بازگشایی مدارس، صنعت نشر در رکود است. برخی از فروشندگان لوازم التحریر می گویند امسال بازار رونق سال های گذشته ندارد و خانواده ها با شنیدن قیمت برخی اقلام از خرید منصرف می شوند. در همین رابطه محمدرضا فرجی تهرانی نایب رئیس اتاق اصناف تهران. ، درباره وضعیت لوازم التحریر و کیفیت آنها نسبت به محصولات خارجی توضیح داد: بدون شک به دلیل کیفیت بالاتر، کالای نوشت افزار خارجی از قیمت بالاتری برخوردار است و افراد بسته به میزان بودجه خود لوازم التحریر ایرانی یا خارجی خریداری می کنند. .

وی ادامه داد: در خصوص لوازم التحریر ایرانی نیز به عنوان یکی از والدین دانش آموزان فکر می کنم باید تغییراتی در طرح ها ایجاد شود چرا که تولید لوازم التحریر با برخی شخصیت های محبوب در انیمیشن هایی که حتی از رسانه ملی پخش می شود برای دانش آموزان جذابیت زیادی خواهد داشت. . در این میان برخی از این انیمیشن های پرطرفدار مربوط به دوران کودکی والدینشان است.

فرجی تهرانی با اشاره به تاثیر رنگ لوازم التحریر در انتخاب دانش آموزان تاکید کرد: کودکان رنگ ها را دوست دارند و باید در تولید لوازم التحریر به این موضوع توجه شود در حالی که سایر کشورها لوازم التحریر تولید می کنند که حتی رنگ ها را به درستی می شناسند. برای بزرگسالان نیز جذاب است. نایب رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص کیفیت بالای برخی از تولیدات داخلی در این زمینه گفت: برخی از لوازم التحریر مرغوب داخلی قیمت بالایی دارند اما همچنان از نظر قیمت با لوازم التحریر خارجی برابری نمی کنند. کیفیت.”

وی در خصوص قیمت لوازم التحریر نیز گفت: بازار راکد است و در صورت ادامه این وضعیت تا چند روز آینده، فروشنده باید کالا را با قیمت مناسب به فروش برساند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به پایین بودن کیفیت برخی از دفاتر به ویژه دولتی گفت: متأسفانه دستگاه های کاغذسازی در کشور فرسوده هستند و بیشتر کیفیت پایین کاغذ داخلی به همین دلیل است. با وجود عملکرد خوب صنعت گرافیک به دلیل کیفیت پایین کاغذ. ما شاهد چاپ بی کیفیت و تولید مخرب هستیم که به ضرر همه خواهد بود. وی افزود: در این میان برخی از تولیدکنندگان از چاپ های بی کیفیت برای کاهش هزینه های تولید استفاده می کنند. فرجی تهرانی تاکید کرد: مردم برای اطمینان از کیفیت محصولات خریداری شده، لوازم اداری مورد نیاز را از فروشندگان مجاز در سراسر کشور خریداری کنند. وی با بیان اینکه گاهی برخی از محصولات وارداتی می تواند بیش از یک سال در انبار بماند، گفت: خرید حضوری لوازم التحریر برای دانش آموزان هلندی تجربه خوبی است و در این بین والدین باید در نظر داشته باشند که به فروشگاهی که فقط لوازم التحریر می فروشد مراجعه کنند. از کیفیت، به موقع بودن و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

افزایش تورم و ناتوانی والدین در خرید نگران کننده است

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه برخی از اقشار کم درآمد جامعه دیگر قدرت خرید لوازم التحریر با کیفیت برای فرزندان خود را ندارند، افزود: اختلاف طبقاتی در کشور مشهود است و قابل انکار نیست اما افزایش تورم. و ناتوانی والدین در تهیه لوازم التحریر برای فرزندان به خصوص برای دانش آموزان دبستانی بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد اختلاف طبقاتی به آموزش و پرورش کشور هم کشیده شده است و بسیاری از والدین برای آینده ای بهتر فرزندان خود را در مدارس غیرانتفاعی ثبت نام می کنند و پس از آن دیگر قادر به خرید محصولات با کیفیت برای فرزندان خود نخواهند بود. ندارد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.