افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

رژ لب هایی که با هر رنگ لباسی مطابقت دارند.

  • کد خبر : 247895
رژ لب هایی که با هر رنگ لباسی مطابقت دارند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما حداقل یک بار لباس پوشیده ایم و حالا وقت آرایش است و نمی دانیم رژ لب چه رنگی بزنیم. یا رژ لب زده ایم و حالا فکر می کنیم با استایل ما جور در نمی آید و این موضوع برایمان خیلی آزاردهنده است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما حداقل یک بار لباس پوشیده ایم و حالا وقت آرایش است و نمی دانیم رژ لب چه رنگی بزنیم. یا رژ لب زده ایم و حالا فکر می کنیم با استایل ما جور در نمی آید و این موضوع برایمان خیلی آزاردهنده است و باعث می شود ظاهرمان چندان زیبا نباشد. اما سوال اینجاست که چگونه می توان فهمید که کدام رنگ رژ لب با کدام رنگ لباس بهتر می آید؟ بدون شک نحوه و رنگ آرایش شما بسیار مهم است زیرا چهره شما اولین جایی است که هر فردی به آن نگاه می کند.

آرایش صورت یک زن در واقع هویتی است که یک فرد دارد و با ظاهرش توسط دیگران شناخته می شود. ست کردن لباس، اکسسوری، کیف، کفش، لاک ناخن، رنگ آرایش و مدل در استایل خانم‌ها بسیار سخت است، اما در این مقاله یکی از این سختی‌ها آسان‌تر می‌شود. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا بدانید کدام رنگ رژ لب برای هر رنگ لباس مناسب است. البته ما برای شما پیشنهادات ایده آلی داریم که می توانید از هر چیزی که می خواهید استفاده کنید یا نه.

رژ لب صورتی برای لباس هایی با رنگ سرد مناسب است.

اگر لباس شما تن سردی دارد و دقیقا نمی دانید رژ لب چه رنگی می تواند زیبا به نظر برسد، بهتر است رژلب های صورتی روشن را انتخاب کنید. جدا از این طیف، سرخابی را هم می توانید امتحان کنید که شما را بسیار زیبا می کند. در واقع اگر نمی‌دانید لباس‌های سرد چه رنگ‌هایی می‌توانند داشته باشند، به لباس‌هایی مانند آبی زغالی، بنفش، خاکستری سرد و غیره اشاره می‌کنیم که همگی جزو طیف رنگ‌های سرد محسوب می‌شوند.

رژ لب پیشنهادی ما به شما: رنگ رژ لب ویژن 133 – رژ لب ویژن گلدن رز با قیمت: 70000 تومان

7

رژ لب قرمز را با لباس های روشن و براق بپوشید.

گاهی ممکن است پیش بیاید که لباس طلایی یا نارنجی پوشیده ایم، در اینجا قطعاً تعجب می کنیم که رژ لب چه رنگی می تواند خوب باشد و مشکل خوب یا بد بودن آن باعث می شود تصمیم اشتباهی بگیریم. در این زمان بهتر است سراغ رژ لب هایی بروید که تن قرمز دارند. قرمز رنگی کلاسیک به حساب می آید که به راحتی با لباس های روشن و براق ترکیب می شود و در نهایت درخشان ترین چهره و ظاهر شما را نشان می دهد.

رژ لب پیشنهادی ما: MATTE ALLURE LIPSTICK – ROUGE SHEGLAM با قیمت: 470000 تومان

2

برای لباس های با رنگ خنثی می توانید از رژ لب با سایه تیره استفاده کنید.

لباس های رنگ خنثی یکی از مدل هایی است که همه ما آن را دوست داریم. در اینجا شما گزینه های زیادی برای رنگ رژ لب دارید. چون معمولا رژلب ها با رنگ لباس همخوانی دارند البته اگر لباس شما خنثی باشد. اما اگر می خواهید ظاهرتان از حالت بسیار ساکن و سرد خارج شود، بهتر است رژ لبی را انتخاب کنید که سایه تیره داشته باشد. به عنوان مثال یک نمونه واضح و جذاب رژ لب قرمز تیره است که می تواند استایل خنثی شما را زیبا کند.

رژ لب پیشنهادی ما : رژ لب جامد Deborah Milano Red Long Lasting سری شماره 12 (قیمت: 365000 تومان)

3

رژ لب های رنگ گرم برای ظاهری با رنگ های گرم ایده آل هستند.

اگر لباس زیبای شما رنگ گرمی دارد، می توانید از رژ لبی با تن گرم برای ایجاد حس همدردی با لباس خود و همچنین یک لباس هماهنگ ایده آل استفاده کنید. مثلا اگر رنگ لباس های ما خردلی باشد ما را به یاد اشعه خورشید می اندازد! بنابراین در اینجا بهترین رنگ رژ لب روشن یا حتی قهوه ای تیره را دارید که می تواند ظاهری منحصر به فرد برای شما ایجاد کند.

رژ لب پیشنهادی ما برای شما: Callista Color Rich Lipstick L51 Callista Color Rich Lipstick L51 قیمت: 240000 تومان

6

لباس های پاستلی با رژ لب های دهه 90 بهترین هستند

لباس های پاستلی در بهار و تابستان بسیار پرطرفدار است زیرا فصل مورد علاقه آنهاست. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که وقتی لباسی به رنگ پاستلی مانند صورتی روشن یا آبی آسمانی و سبز نعنایی می‌پوشیم، ست کردن رژ لب با آن‌ها بسیار سخت می‌شود. آنقدر که لباس‌هایمان را عوض می‌کنیم یا رژ لب را به‌کلی حذف می‌کنیم و یک برق لب یا رنگ ساده را انتخاب می‌کنیم. اما ما یک پیشنهاد دیگر برای شما داریم و آن این است که اگر می خواهید خاص یا کمی متفاوت به نظر برسید، بهتر است لباس هایی به رنگ های پاستلی بپوشید و از رژلب های نود رنگ استفاده کنید. به این ترتیب، اعتماد به نفس شما در حالت تاپ قرار می گیرد، زیرا احساس نمی کنید که احساس کنید رژ لب من به دلیل رنگ پررنگش با لباس من مطابقت دارد!

رژ لب پیشنهادی ما: رژلب اسنس مدل Dis Ease شماره 03 (قیمت: 150000 تومان)

1



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.