افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

رژ لب دائمی چیست؟ (انواع روش های تاتو رژ لب + معرفی انواع رنگ)

  • کد خبر : 110224
رژ لب دائمی چیست؟  (انواع روش های تاتو رژ لب + معرفی انواع رنگ)

رژ لب دائمی شبیه خالکوبی است که لب ها را رنگ می کند و بعد از انجام آن باعث بزرگتر به نظر رسیدن آنها می شود. در واقع می توان گفت که آرایش دائمی محسوب می شود. لب ها عضوی هستند که کوچکترین تغییر در آنها باعث تغییرات زیادی در صورت می شود. این روش […]

رژ لب دائمی شبیه خالکوبی است که لب ها را رنگ می کند و بعد از انجام آن باعث بزرگتر به نظر رسیدن آنها می شود. در واقع می توان گفت که آرایش دائمی محسوب می شود. لب ها عضوی هستند که کوچکترین تغییر در آنها باعث تغییرات زیادی در صورت می شود. این روش برای افرادی که لب هایشان تغییر رنگ داده یا مشکل عدم تقارن را در لب های خود احساس می کنند بسیار موثر است و به آنها فرم خوبی می دهد.

در این روش از طریق سایه زدن و پیگمانتاسیون رنگدانه ها در لایه های لب ثابت می شوند که معمولا دائمی است. اگر اطلاعات زیادی در مورد این روش ندارید و همیشه این سوال در ذهن شماست، رژ لب دائمی چیست؟ و اینکه رژ لب دائمی از چه ماده ای ساخته شده است؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

رژ لب دائمی چیست؟

رژ لب مانند خالکوبی دائمی می ماند که رنگ زیبایی به لب ها می بخشد. این روش مخصوصا برای کسانی که لب های کوچکی دارند مناسب است. به علاوه این روش می تواند برای افرادی که مشکلات ژنتیکی یا آسیب دیدگی دارند بسیار مناسب باشد. لب ها اندامی است که زیاد دیده می شود و معمولا آرایش لب در خانم ها بیشتر از سایر قسمت های صورت اهمیت دارد. این روش برای افرادی مناسب است که دوست دارند رنگ رژ لب خود را حفظ کنند و پس از هر وعده غذایی یا نوشیدنی نمی خواهند آرایش خود را پاک کنند و مجبور به تجدید آن نیستند. این روش با استفاده از رنگدانه های دائمی که وارد لایه های زیرین لب می شوند انجام می شود.

رژ لب دائمی چیست؟
رژ لب دائمی چیست؟

مراحل زدن رژ لب دائمی چیست؟

تزریق دائمی رژ لب در سه مرحله انجام می شود. رژ لب کالباسی دائمی یکی از رنگ های پرطرفدار است که در مراکز زیبایی طرفداران زیادی دارد. تزریق این رژ لب به مهارت فرد انجام دهنده این عمل بستگی دارد. به طور کلی این عملیات در سه مرحله انجام می شود. مرحله اول با بی حس کردن لب ها شروع می شود تا مشتری احساس درد نکند، سپس تزریق رژ لب شروع می شود. دو فاکتور فشار دست و نحوه استفاده از دستگاه در مدل. خالکوبی رژ لب همیشه بسیار چشمگیر است.

پس از انجام دو مرحله اول وارد مرحله سوم می شویم که نکات مراقبتی در این مرحله باید رعایت شود. مرحله سوم که مرحله ریکاوری است، مرحله ای است که نباید لب ها را دستکاری کرد. در این مرحله لب ها شروع به پوسته شدن می کنند و این طبیعی است. اگر توصیه های بعد از تزریق و دوره نقاهت را رعایت کنید، نتیجه زیباتر شده و رژ لب ماندگاری بیشتری خواهد داشت. نوع دائمی رژلب نیز در زیبایی و ماندگاری آن بسیار موثر است.

پست های مرتبط: برق لب چیست؟? با بهترین برندهای شیشه نوک آشنا شوید.

انواع رنگ رژ لب دائمی

برای دیدن انواع رنگ رژ لب دائمی و جنس آن قبل از انجام کار باید با استاد مشورت کنید. به طور معمول طیف رنگی مورد استفاده در این روش بین قرمز و صورتی است زیرا رنگ های مورد علاقه خانم ها در این طیف رنگی قرار دارند. محبوب ترین رنگ رژ لب دائمی سوسیس و قرمز است.

نمونه رژ لب دائمی

قبل و بعد از رژ لب دائمیقبل و بعد از رژ لب دائمی
قبل و بعد از رژ لب دائمی
نمونه رژ لب دائمینمونه رژ لب دائمی
نمونه رژ لب دائمی

چه کسانی می توانند رژ لب دائمی داشته باشند؟

این روش در واقع خالکوبی رژ لب است که برای زیبایی لب ها استفاده می شود. خانم هایی که به دنبال مدل رژ لب دائمی هستند این روش را به دلیل رنگ زیبا و ماندگار آن و همچنین تاثیر رنگ رژ لب روی صورت افراد می خواهند. رنگ دائمی رژ لب در صورت هماهنگی با چهره تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد. به همین دلیل است که امروزه خانم ها به دنبال رژ لب و خط لب دائمی هستند. این روش برای افرادی مناسب است که بیماری های ژنتیکی و پوستی مانند آسم، آلرژی، آلرژی و سایر بیماری های پوستی دارند و می خواهند رنگدانه های پوست لب های خود را تغییر دهند. همچنین برای افرادی که لب های کوچکی دارند یا می خواهند شکل و رنگ لب های خود را تغییر دهند مناسب است. این روش برای خانم هایی هم مناسب است که دوست دارند رژ لبشان هنگام غذا خوردن ساییده نشود و نیازی به تجدید آن نداشته باشند.

ماندگاری رژ لب دائمی چقدر است؟

نوع رژ لب دائمی تاثیر زیادی در ماندگاری آن دارد. مواد قابل اعتماد و با کیفیت باعث ماندگاری بیشتر رژ لب می شود. یکی از دغدغه هایی که خانم ها دارند این است که رژ لب خود را در حین غذا خوردن برمی دارند. در انجام این روش نیازی به تمدید رژلب بعد از خوردن و آشامیدن نیست و در مهمانی ها و مجالس، رنگ رژ لب تا پایان مهمانی ثابت می ماند. اگر نکات مراقبتی را رعایت کنید، رژ لب ماندگاری بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این، عمق نفوذ مواد و کیفیت آن تأثیر زیادی بر طول عمر دارد. به طور معمول ماندگاری این رژلب بین 5-10 سال است اما ماندگاری آن به عوامل زیر نیز بستگی دارد.

  1. اگر رنگدانه های رنگ های رژ لب دائمی از کیفیت بالایی برخوردار باشند ماندگاری آن ها افزایش می یابد. در ضمن نوع دائمی رژلب در ماندگاری آن بسیار موثر است.
  2. رژ لب دائمی روی پوست خشک ماندگاری بیشتری دارد.
  3. اگر بعد از تزریق رژ لب دائمی مراقبت های بعدی را دنبال کنید، رژ لب شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
  4. ماندگاری رژ لب دائمی روی پوست افراد مسن به دلیل ضخامت پوست بیشتر است.

10 امتیاز خودآرایی برای جذابیت بیشتر لب ها در Farmo بخوانید و چهره زیباتری داشته باشید.

مراقبت بعد از رژ لب دائمی چیست؟

مراقبت بعد از رژ لب دائمی تاثیر زیادی در ماندگاری آن دارد. یکی از راه های مراقبت از رژ لب دائمی استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF بالا تا زمان بهبودی پوست است.

برای شستن لب ها بهتر است از صابون استفاده نکنید و از شوینده های ملایم استفاده کنید. همچنین از روغن یا مواد آرایشی برای پوست روی لب و اطراف آن استفاده نکنید.

برای آبرسانی به لب ها و جلوگیری از خشک شدن آن ها، بهتر است از مرطوب کننده ها و اسانس های بدون عطر استفاده کنید.

عوارض رژ لب دائمی

عوارض جانبی رژ لب دائمی معمولاً شامل تورم، قرمزی و درد است که پس از چند روز از بین می رود. اما در صورت بروز عوارضی مانند عفونت، جای زخم، واکنش های آلرژیک، واکنش های آنافیلاکتیک و سایر مشکلات، مشورت با پزشک متخصص را فراموش نکنید.

آنچه در مورد رژ لب دائمی گفتیم

این رژ لب خالکوبی است که رنگ لب ها را تغییر می دهد و سایز لب ها را بزرگ می کند. علاوه بر این، لب های بی رنگ یا سیاه با این روش بهبود می یابند. تزریق این روش رژ لب به صورت گرانول های رنگی است که زیر لایه پوست لب قرار می گیرد. اگر رژ لب دائمی برای شما گران است یا قصد ندارید فقط یک رنگ داشته باشید، می توانید یکی را انتخاب کنید. رنگ لب پوشیدن.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.