افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

رژیم غذایی بازیگران هالیوود. کاهش وزن عجیب او در یک هفته

  • کد خبر : 154353
رژیم غذایی بازیگران هالیوود.  کاهش وزن عجیب او در یک هفته

بسیاری از افراد مشهور و چهره های مشهور در هالیوود به دلیل ظاهر زیبا و اندام عالی مورد توجه قرار می گیرند. بیشتر افراد به این افراد مشهور به خاطر رازهای تناسب اندامشان نگاه می کنند و ممکن است به این نتیجه برسند که این افراد رژیم های غذایی خاص و ناشناخته ای دارند. در […]

بسیاری از افراد مشهور و چهره های مشهور در هالیوود به دلیل ظاهر زیبا و اندام عالی مورد توجه قرار می گیرند. بیشتر افراد به این افراد مشهور به خاطر رازهای تناسب اندامشان نگاه می کنند و ممکن است به این نتیجه برسند که این افراد رژیم های غذایی خاص و ناشناخته ای دارند. در ادامه جسیکا آلبا شروع می کنیم و جسیکا بیل رژیم غذایی آنها را از نظر رژیم غذایی و اسرار مرور می کنیم. استعداد جسمانی بیایید با آنها آشنا شویم.

اما باید توجه داشت که بسیاری از این سلبریتی ها برای رسیدن به اندام ایده آل خود از راه حل های ناسالم و ناپایدار استفاده می کنند. برخی از آنها از رژیم های غذایی عجیب و غیرعادی پیروی می کنند که ممکن است برای افراد عادی مناسب نباشد. در این قسمت شما را با رژیم غذایی برخی از این سلبریتی ها آشنا می کنیم. در ادامه این مقاله با مزرعه دکتر با ما همراه باشید تا نکات رژیمی بازیگران هالیوود را بیشتر کنید.

رژیم غذایی 10 بازیگر برتر هالیوود

ستارگان مشهور جهان زندگی کاملا متفاوتی با مردم عادی دارند و بیشتر وقت و انرژی خود را صرف دستیابی به شرایط مطلوب بدنی می کنند. در ادامه به بررسی رژیم غذایی بازیگران هالیوود می پردازیم:

1. جسیکا آلبا

جسیکا آلبا، بازیگر 31 ساله، علیرغم تجربه ای که به عنوان مادر داشت، توانسته است خوش فرم بماند. او در مصاحبه ای درباره راز لاغری خود گفت: سه ماه هر روز و شب دو لایه لباس می پوشیدم که خیلی سخت بود اما در نهایت به نتیجه مطلوب رسیدم اما این تنها قسمت او نیست. در رژیم غذایی جسیکا آلبا می بینید که او با دقت غذاها را انتخاب می کند و مصرف میوه ها و سبزیجات را در اولویت قرار می دهد.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: jessicaalba

جسیکا آلبا

2. گوئینت پالترو

این ستاره مشهور به ورزش و سلامتی خود اهمیت می دهد. در روزهایی که صبحانه خود را با ورزش شروع می کنید، بعد از تمرین یک لیوان آب کلم بنوشید. هنگام ناهار ترجیح می دهد کربوهیدرات را به مقدار کم محدود کند و در شام دوباره سوپ کلم می خورد. علاوه بر این، شب ها مجاز به خوردن یک لیوان آب کلم با چند عدد بادام هستید.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: gwynethpaltrow

گوئینت پالتروگوئینت پالترو

3. جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون علاوه بر انجام ورزش های روزانه، به توصیه مربی خود رژیم غذایی کودکانه را نیز امتحان کرده است. آنیستون توضیح می دهد که بهتر است از غذاها و نوشیدنی های غیر سمی استفاده کنید و مانند یک کودک، مقدار کمی پوره در طول روز بخورید.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: jenniferaniston

جنیفر انیستونجنیفر انیستون

4. پادما لاکشمی

او از راز لاغری خود می گوید: ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شوم، کارهای مربوط به بچه هایم را انجام می دهم، بیرون می روم و در کوه قدم می زنم و در آخر 70 پله بالا می روم. صبحانه بخورم و سپس تمرینات وزنه برداری و بدنسازی را در باشگاه انجام دهم.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: padmalakshmi

پادما لاکشمیپادما لاکشمی

5. آن هاتاوی

این بازیگر سرشناس به عنوان قهرمان فیلم «پوبرس» با مصرف جوی خشک در طول روز بدون مصرف غذای دیگری توانست وزن خود را کاهش دهد.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: annehathaway

آن هاتاویآن هاتاوی

6. کریستینا آگیلرا

این بازیگر از رژیم غذایی رنگارنگ استفاده کرده است به این معنا که در طول روز فقط از غذاهایی با رنگ های خاص استفاده می کند.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: xtina

کریستینا آگیلراکریستینا آگیلرا

7. الیزابت هارلی

این سوپرمدل در 47 سالگی هنوز اندام جذابی دارد و راز کاهش وزن او این است که هر وقت بخواهد وزن کم کند روزی 6 فنجان سوپ تره می خورد.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: lizzieharley

الیزابت هارلیالیزابت هارلی

8. اسنوکی

این ستاره سرشناس موفق به کاهش وزن 45 کیلوگرمی شده و راز موفقیت او پیروی از رژیم غذایی کلوچه است. او در این رژیم تنها از 6 کلوچه که هر کدام 90 کالری داشت در طول روز استفاده کرد.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: snooki

اسنوکیاسنوکی

9. بیانسه

بیانسه با موفقیت 9 کیلوگرم در دو هفته کم کرد. در این رژیم روزانه 6 تا 12 بار از آب لیمو ترش و شهد افرا و فلفل قرمز مخلوط با آب و چای گیاهی استفاده کنید.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: بیانسه

بیانسهبیانسه

10. ویلسون شورشی

Rebel Wilson بازیگر، نویسنده و کمدین استرالیایی با کاهش وزن 60 کیلوگرمی توجه بسیاری را به خود جلب کرد. او راز تناسب اندام خود را با استفاده از روش مایر به اشتراک گذاشت. این روش یک برنامه غذایی 14 روزه است که شامل پروتئین بالا، کاهش قند، کاهش استرس، عدم مصرف آب در طول وعده های غذایی و جویدن هر قاشق غذاخوری 40 بار است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد رژیم لاغری ربل ویلسون به ادامه مطلب بروید این منبع عکس های قبل و بعد رژیم را ببینید و ببینید.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: rebelwilson

ویلسون شورشی ویلسون شورشی

11. مگان فاکس

در این رژیم، عدد 5 نقش اساسی دارد: پنج هفته، پنج وعده غذایی در روز و پنج ماده در هر وعده. این روش با سیر نگه داشتن شما در طول روز در کاهش وزن بسیار موثر است. وعده های غذایی این رژیم شامل غذاهای ژاپنی، ماهی قزل آلا، سفیده تخم مرغ، اسموتی، جو دوسر و بادام است.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: meganfox

مگان فاکسمگان فاکس

12. جسیکا بیل

این بازیگر معروف به جدی گرفتن رژیم غذایی اش معروف است. رژیم پالئو که عمدتاً بدون گلوتن است، بر پروتئین های حیوانی با کیفیت بالا، سبزیجات غیر نشاسته ای و چربی های سالم تمرکز دارد.

آیدی اینستاگرام و فیسبوک: jessicabiel

جسیکا بیلجسیکا بیل

عادت های عجیب بازیگران هالیوود.

بازیگران هالیوودی علاوه بر استعداد هنری و ظاهر جذاب، به عادات غذایی عجیب و غریب و منحصر به فرد خود نیز معروف هستند. برخی از آنها از رژیم غذایی مناسب و شرایط بدنی مناسب بهره می برند، اما برخی دیگر برای حفظ لاغری و جلب توجه به دنبال راه حل های ناشناخته و گاه عجیبی هستند. از عادات غذایی این بازیگران می توان به رژیم های سخت گیاه خواری، جوانه ها و عصاره های عجیب و غریب و یا مصرف مقادیر بسیار محدود غذا اشاره کرد. این عادات گاهی برای عموم مردم ناشناخته است و توصیه می شود قبل از شروع هر رژیمی با متخصصان تغذیه مشورت کرده و بر اساس نیازهای فیزیولوژیکی خود عمل کنید.

رژیم کتوژنیک 7 روزه کاهش وزن و لاغری رایگان را از دست ندهید.

انواع رژیم های غذایی

تعداد زیادی رژیم غذایی وجود دارد که هر کدام به روشی برای کنترل وزن و بهبود سلامتی هستند. در زیر چند نمونه از رژیم های غذایی بازیگران هالیوود را مشاهده می کنید:

  • رژیم غذایی مدیترانه ای:

به نظر می رسد جمعیت کشورهای مدیترانه ای عمر طولانی تری دارند و با مشکلات بهداشتی کمتری مواجه هستند. این وضعیت با سبک زندگی فعال، کنترل وزن و رژیم غذایی خاص که شامل گوشت قرمز کمتر، قند کمتر و چربی اشباع کمتر است، مرتبط است. رژیم غذایی در این مناطق معمولاً شامل محصولاتی مانند غذاهای دریایی، مرغ، حبوبات، میوه ها و سبزیجات، غلات کامل و روغن زیتون در مقادیر متعادل است.

رژیم DASH گزینه خوبی برای جلوگیری از فشار خون است! هدف این رژیم پیشگیری یا کنترل فشار خون بالا است. در این رژیم توصیه می شود مصرف چربی های اشباع شده، نوشیدنی های شیرین و شیرینی ها را محدود کنید.

رژیم اتکینز یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن است. اصل اساسی این رژیم پرهیز از مصرف کربوهیدرات و تمرکز بر مصرف پروتئین و چربی است تا افراد بتوانند با این روش به میزان دلخواه پروتئین و چربی مصرف کنند.

آیا باید رژیم بازیگران هالیوود را امتحان کنیم؟

در زندگی امروزی، سبک زندگی اشتباه به راحتی ما را در معرض چاقی قرار می دهد. اما هم چاقی و هم لاغری می توانند از حد مطلوب خود فراتر رفته و مشکلات مختلفی را برای افراد به همراه داشته باشند. دلایل مختلفی برای افزایش یا کاهش وزن وجود دارد، از سبک زندگی ناسالم و ورزش نکردن گرفته تا مشکلات روانی و بیماری های زمینه ای. عوامل اصلی افزایش یا کاهش وزن بر سبک زندگی ناسالم، عدم ورزش و خوردن غذاهای ناسالم متمرکز است. بنابراین بهترین راه برای کنترل وزن، پیروی از یک رژیم غذایی مناسب و متعادل است.

توجه: این مقاله توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.