افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

رژیم صهیونیستی شکست خورد. پیروزی متعلق به مقاومت است.

  • کد خبر : 407089
رژیم صهیونیستی شکست خورد. پیروزی متعلق به مقاومت است.

در نشست دست اندرکاران برگزاری کنگره 15 هزار شهید فارس آفتاب نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار برگزارکنندگان کنگره پانزده هزار شهید استان فارس، حوادث منطقه و مبارزه مقاومت را تغییر سرنوشت و کشتار توصیف کردند. بیش از 50 هزار انسان بی گناه را فرهنگ، تمدن و سیاستمداران غرب […]

در نشست دست اندرکاران برگزاری کنگره 15 هزار شهید فارس

آفتاب نیوز:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار برگزارکنندگان کنگره پانزده هزار شهید استان فارس، حوادث منطقه و مبارزه مقاومت را تغییر سرنوشت و کشتار توصیف کردند. بیش از 50 هزار انسان بی گناه را فرهنگ، تمدن و سیاستمداران غرب شکست بزرگی دانستند و گفتند: در صف آرایی جبهه مقاومت در برابر جبهه شیطان، پیروزی از آن مقاومت است.

حضرت آیت الله خامنه ای مشکلات کنونی منطقه و حوادث غزه، لبنان و کرانه باختری را تاریخ ساز خواندند و گفتند: اگر کسانی مثل شهید سنور نبودند که تا آخرین لحظه می جنگیدند یا اگر بزرگانی مثل شهید سنور نبودند. شهید سید حسن نصرالله که جهاد، درایت، شجاعت و فداکاری را در هم آمیخت و به میدان آورد، سرنوشت منطقه جور دیگری رقم می خورد.

رهبر انقلاب پیامدهای کنونی منطقه را شکستی بزرگ نه تنها برای رژیم صهیونیستی بلکه برای تمدن و فرهنگ غرب دانستند و گفتند: صهیونیست ها فکر می کردند به راحتی می توانند گروه های مقاومت را نابود کنند. اما امروز علیرغم شهادت بیش از 50 هزار نفر از مردم بی دفاع و غیرنظامی و چند تن از رهبران برجسته مقاومت و همچنین با وجود پول هنگفت و حمایت های آمریکا و روسیه و نفرتی که نسبت به آنها ایجاد شده بود. در دنیا تا آنجا که حتی در دانشگاه های آمریکا هم راهپیمایی علیه جنایتکاران برگزار شد، جبهه مقاومت و مبارزان جوان حماس، جهاد اسلامی و حزب الله و سایر گروه های مقاومت با همین عزم و قدرت می جنگند که این خود بزرگی است. شکست رژیم صهیونیستی

آنها آن را بزرگترین شکست فرهنگ و تمدن غرب خواندند و گفتند: کشتار 10 هزار کودک بی گناه با بمب های دو تنی و انواع سلاح ها در حالی که سیاستمداران غربی حتی یک ابرو هم بر نمی داشتند، باعث رسوایی دروغ های غربی ها شد. سیاستمداران و حقوق بشر مدعیان و بی اعتباری تمدن غرب را در برابر تمام جهان نشان دادند که برای آنها بزرگترین شکست است.

حضرت آیت الله خامنه ای جبهه حامی رژیم صهیونیستی را جبهه شرارت خواندند و افزودند: در مقابل این جبهه شرارت، جبهه مقاومت است و به فضل الهی پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

رهبر انقلاب اسلامی نیز در این دیدار استان فارس را بهترین مظهر تلفیق دین، حماسه و هنر خواندند و یاد و خاطره شهدای شاخص این سرزمین از گذشته تا به امروز از جمله شهید معصومه کرباسی را گرامی داشتند. که اخیراً هدف جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان قرار گرفت، گفت: کنگره شهدای استان فارس باید تلفیق زیبای حماسه، هنر و دین را ماندگار کند.

وی با اشاره به تلاش هایی که در دوره پهلوی برای دین زدایی شیراز و استان فارس انجام شد، خاطرنشان کرد: کسانی که در آن دوران فکر می کردند می توانند شیراز را از حرم اهل بیت و مرکز دین و ایمان به فساد تبدیل کنند. اقدامات احمقانه ای مثل جشن هنر شیراز، اشتباه کردند. البته امروزه نیز برخی از تفاله ها و بازماندگان آن سازمان ها در کشور عزیزمان به دنبال جداسازی هنر از معنویت و حماسه هستند، اما آنچه باعث پیشرفت کشور و ملت می شود تلفیق دین، حماسه و هنر است.

حضرت آیت الله خامنه ای دست اندرکاران کنگره 15 هزار شهید استان فارس را برای ارزیابی اثربخشی تولیدات فرهنگی و هنری توصیه کردند و افزودند: جوانان ما باید گذشته پرافتخار کشور به ویژه سال های پس از انقلاب و حقایقی از جمله ابعاد را بشناسند. از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران یا علت 8. آنها نیازمند یک سال جنگ با دشمن بعثی هستند که نیاز به روایت خوب و صحیح وقایع انقلاب دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.