افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 243864
رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فیدا بعدازظهر جمعه در مراسم سومین سالگرد شهید محمدعلی حقبین در مسجد جامع لنگرود با اشاره به اینکه گیلان مزین به نام بزرگانی چون میرزا کوچوک جنگلی و آیت الله بهجت (ره) است، گفت: ) گفت: تاریخ مبارزات مردم گیلان به ویژه در دوران میرزا کوچ جنگلی برای مقابله […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فیدا بعدازظهر جمعه در مراسم سومین سالگرد شهید محمدعلی حقبین در مسجد جامع لنگرود با اشاره به اینکه گیلان مزین به نام بزرگانی چون میرزا کوچوک جنگلی و آیت الله بهجت (ره) است، گفت: ) گفت: تاریخ مبارزات مردم گیلان به ویژه در دوران میرزا کوچ جنگلی برای مقابله با استعمار خارجی و استبداد داخلی در یادها باقی مانده است.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن با کارشکنی ها و توطئه هایی مانند تحریم و جنگ سعی در صدمه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارد اما رهبری ایران توسط حضرت آیت الله خامنه ای انجام می شود. آه تو و خرد مردم پابرجاست.

فرمانده سپاه صاحب زمان اصفهان با اعلام اینکه آمریکا و رژیم حاکم در حال ربودن منافع ملت ها از جمله ایران هستند، افزود: امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس اولین گام مهم و موثر را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برداشته است. و مسئله فلسطین یکی از مسائل اصلی جهان است.

فدا با تاکید بر اینکه در سال های اخیر دشمن با توطئه های مختلف به دنبال آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: دشمنان با ناامید کردن مردم و جدایی آنها از مسئولان و نظام در صدد توطئه علیه ایران اسلامی بودند.

فرمانده سپاه صاحب زمان استان اصفهان با بیان اینکه مردم فلسطین همه نقشه های اسرائیل را خنثی کردند و جهانیان را غافلگیر کردند، تصریح کرد: اگرچه اسرائیل به مدارس، مساجد و بیمارستان ها حمله کرد اما در نهایت پیروزی متعلق به ملت مقاوم فلسطین است.

وی با اشاره به بیداری جهانیان در دفاع از ملت فلسطین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در جهان منفور شد و منفورترین رژیم صهیونیستی شد چرا که جبهه مقاومت با حمایت های معنوی جمهوری اسلامی دنیا را شگفت زده کرده است.

بگو امروز پروازی نیست تلایو این اتفاق نمی افتد و اقتصاد گردشگری با حضور دو میلیون گردشگر به برکت عملیات هجومی الاقصی از بین رفته است، افزود: همه محاسبات دشمن اشتباه بود و زمزمه پیروزی فلسطین در دنیا پیچیده است. .

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)آه) اصفهان با بیان اینکه رژیم صهیونیسم وی که در باتلاق بزرگی غوطه ور شده بود و حمله به کنسولگری ایران در سوریه قرار بود توازن قوا در منطقه را تغییر دهد و مرتکب اشتباه بزرگی شد، تصریح کرد: ایران به حمله رژیم پاسخ خواهد داد. صهیونیسم12 روز بعد او اقدام به بازی نکردن در اردوگاه نتانیاهو کرد و قبل از اعلام اجرای عملیات وعده صادق به آنها اعلام شد که با رسیدن موشک های ایرانی به مناطق هدف رژیم صهیونیستی پس از عبور از پنج لایه، انتقام خواهند گرفت. سیستم دفاعی

وی افزود: این عملیات وعده ای صادقانه برای نشان دادن تجهیزات و قدرت ایران به نظام است. صهیونیسم که اعلام کرد گنبد آهنین قوی تر و پایگاه هوایی و مرکز جاسوسی رژیم است صهیونیسم دو نقطه هدف ایران بود که موشک های ایرانی با قدرت به نقاط هدف در سرزمین های اشغالی اصابت کرد.

فرمانده سپاه صاحب زمان اصفهان با بیان اینکه پس از عملیات پیمان صادق وضعیت جدیدی در منطقه و حتی جهان ایجاد شده است، افزود: بیش از گذشته و حتی بر اساس موازنه جدید قوا بین کشورهای منطقه ائتلاف ایجاد شده است. در منطقه، کشتی های رژیم می توانند سفر کنند. صهیونیسم در منطقه رخ نمی دهد.

فرمانده گیلانی جبهه مقاومت

به گزارش مهر، سردار سرافراز محمدعلی حق بن در سال 1343 از سردار فاتح گیلان به دنیا آمد. اشرافیت و الزهرا پس از تحمل بیماری های دوره ای در بیمارستان پاریس رفقا شهیدش پیوست.

سردار محمدعلی حق بین در طول خدمت خود خدمات بسیاری را در سمت های مختلف انجام داد که از جمله آنها می توان به مسئولیت فرماندهی لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرماندهی قرارگاه مرکزی امام (ره) اشاره کرد. حسین.به) وی نیروی زمینی سپاه و همچنین از فرماندهان تاثیرگذار در آزادسازی منطقه بود. اشرافیت و الزهرای سوریه از یادگارهای هشت سال دفاع مقدس بود.

او از رفقا سردار رشید اسلام توسط سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید و از فرماندهان برجسته مقاومت در سوریه و عراق بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.