افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

رژیم صهیونیستی جرات حمله نظامی به ایران را ندارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409304
رژیم صهیونیستی جرات حمله نظامی به ایران را ندارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی کاهش می یابد در خطبه های نماز جمعه ایلام وی تصریح کرد: اسرائیل و حامیان غربی این رژیم در صدد طراحی یک کریدور ارتباطی در منطقه خاورمیانه بین هند و اروپا بودند تا با ایجاد این مسیر جدید، مسیرهای ترانزیتی ایران را مسدود و کشورمان را […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی کاهش می یابد در خطبه های نماز جمعه ایلام وی تصریح کرد: اسرائیل و حامیان غربی این رژیم در صدد طراحی یک کریدور ارتباطی در منطقه خاورمیانه بین هند و اروپا بودند تا با ایجاد این مسیر جدید، مسیرهای ترانزیتی ایران را مسدود و کشورمان را از نظر اقتصادی منزوی کنند. در حال حاضر آسیب جدی اقتصادی و صادراتی ایران اسلامی به جلو و مقدمه ای بر سرنگونی ایران ارائه دهد.

گفت: یحیی زیبا کردن وی بیش از 20 سال از عمر خود را در زندان های اسرائیل گذراند و با زبان عبری آشنا بود و علاوه بر مبارزات مسلحانه، فرهنگی و مجاهد نویس بود و با برنامه ریزی الاقصی عظمت دروغین اسرائیل را در هم شکست. عملیات طوفانی در 7 اکتبر سال گذشته. آب و هوا این عملیات شکنندگی گنبد آهنین و لایه های نظامی و دفاعی اسرائیل را به همگان نشان داد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با برگزارکنندگان کنگره 15 هزار شهید استان فارس بیان شکست اسرائیل گفت که در نسل کشی غزه و جنایات ب عشق اسرائیل در لبنان یک رسوایی بزرگ برای سیاستمداران غربی و کسانی است که قلب دارند. قول دادن غرب، سازمان ملل، مدافعان حقوق بشر و شورای امنیت سازمان ملل ثابت کرده اند که قادر به متوقف کردن اسرائیل نیستند زیرا آنها بارها قطعنامه های ظالمانه علیه ایران صادر می کنند اما در مقابل جنایات وحشیانه اسرائیل سکوت می کنند.

وی ادامه داد: در پی عملیات صادق 2 و قدرت نمایی ایران اسلامی، عده ای از حمله اسرائیل و آمریکا به ایران ترسیدند. اما موقعیت مقام معظم رهبری نماز جمعه را اقامه کردند و جمع کثیری از مردم بار دیگر در این نماز جمعه حضور یافتند. این همه است اسرائیل را در هم شکست و بار دیگر مردم ایران بدون هیچ ترسی این را به نمایش گذاشتند عجب انگار سلام دشمن در روزهای سخت امام را پشت سر نمی گذارد و نماز جمعه با شکوه تر از همیشه برگزار شد.

او همچنین از مردم تمجید کرد به طور خاص کمک های بشردوستانه به ملت های مظلوم لبنان و غزه تاکید کرد: مردم ایران باید با یقین بدانند که اسرائیل جرات و قدرت حمله نظامی و هر وسیله ای به ایران را ندارد. حماقت در احتمال این رژیم، ایران با عمل به وعده صادقانه خود اسرائیل را برای همیشه با خاک یکسان و نابود خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.