افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

رژیم اسرائیل با حمله به فلسطین هیچ دستاوردی نداشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 390471
رژیم اسرائیل با حمله به فلسطین هیچ دستاوردی نداشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

سیدجلال ساداتیان تحلیلگر مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت سالگرد عملیات الاقصی اظهار داشت: به قدرت رسیدن نتانیاهو باعث افزایش درگیری بین فلسطینی ها و صهیونیست ها و افزایش جنایات این رژیم شد. . ساکن روز روز به روز بیشتر می شد. جرایم علیه معاهده اسلو بود در واقع عملیات نیروهای […]

سیدجلال ساداتیان تحلیلگر مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت سالگرد عملیات الاقصی اظهار داشت: به قدرت رسیدن نتانیاهو باعث افزایش درگیری بین فلسطینی ها و صهیونیست ها و افزایش جنایات این رژیم شد. . ساکن روز روز به روز بیشتر می شد. جرایم علیه معاهده اسلو بود در واقع عملیات نیروهای حماس تا 7 اکتبر تهاجمی نبود و صرفاً در برابر حملات دفاع می کرد.

وی در ادامه مدعی شد که فلسطین توانست اقتدار رژیم صهیونیستی را سرنگون کند. استقامت فلسطین در عملیات هجوم الاقصی به اسناد مهم رژیم صهیونیستی دست یافته اند و این یک دستاورد برای آنها در این عملیات است مهم است در نظر گرفته شده است

این تحلیلگر مسائل بین الملل در بخشی از سخنان خود درباره جنایات به طرز وحشیانه ای رژیم صهیونیستی به شهادت 42 هزار شهید بر ضد مردم غیرنظامی اشاره کرد و گفت: تشدید جنایت صهیونیست ها بازتاب گسترده ای در سراسر جهان داشت و باعث دادگاه شد. بین المللی لاهه حکمی درباره جنایات جنگی نتانیاهو صادر کند و اعلام کند که اشغال سرزمین های فلسطینی غیرقانونی است و اسرائیل نباید به رسمیت شناخته شود.

ساداتیان تاکید کرد که اسرائیلی ها در حملات در جبهه هیچ دستاوردی نداشتند استقامت متوجه نشدند، ادامه داد: قتل فرماندهان جبهه استقامت و شهادت سید حسن نصرالله و شهید هانیه مانع رشد و تداوم جبهه. استقامت این اتفاق نیفتاد.

این تحلیلگر مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: درست است که ایران اعلام کرده به دنبال تنش آفرینی با رژیم صهیونیستی نیست اما در پاسخ به ارعاب این رژیم و جنایاتی که انجام داد، عملیات صادق 1 و 2 را به خوبی انجام داد و اگر ادامه دارد دادن اسرائیلی ها با قدرت بیشتری پاسخ خواهند داد.

ساداتیان در پاسخ به این سوال که اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند چه اتفاقی می افتد، گفت: در این صورت ممکن است آمریکایی ها رژیم صهیونیستی را به رفتار حساب شده وادار کنند؛ چرا که در صورت حمله به ایران چه اتفاقی می افتد. البته مفروضات متعددی وجود دارد، از جمله اینکه تنها راه مقابله با این مجرمان، ابزار نظامی نیست. نظر دیپلماسی در ابعاد مختلف در دستور کار قرار خواهد گرفت. با اجماع جهانی می توان حمایت برخی از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی را از بین برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.