افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

رویداد فناوری جاده های هوشمند باید ایمنی سفر جاده ای را افزایش دهد

  • کد خبر : 146512
رویداد فناوری جاده های هوشمند باید ایمنی سفر جاده ای را افزایش دهد

به گزارش بازار، داریوش امانی ابراز امیدواری کرد که این رویداد در اولین رویداد فناوری جاده هوشمند به کاری کاربردی تبدیل شود و در کارهای اجرایی مورد استفاده قرار گیرد. وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به دلیل تنوع و گستردگی ماموریت های خود یکی از سازمان های راهبردی دولت محسوب […]

به گزارش بازار، داریوش امانی ابراز امیدواری کرد که این رویداد در اولین رویداد فناوری جاده هوشمند به کاری کاربردی تبدیل شود و در کارهای اجرایی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به دلیل تنوع و گستردگی ماموریت های خود یکی از سازمان های راهبردی دولت محسوب می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ماموریت های این سازمان خاطرنشان کرد: این ماموریت ها از نقطه صفر مرزی و ساماندهی پایانه های مرزی تا حجم بالای 10 میلیون تن ترانزیت، جابجایی حدود 515 میلیون تن کالا و 128 را شامل می شود. میلیون مسافر حمل و نقل کالاهای ضروری و غیره زندگی مردم تحت تاثیر قرار می گیرد.

امانی استفاده از سامانه های نوین علمی، آموزشی و سخت افزاری را عاملی برای انجام کارآمدتر ماموریت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دانست و افزود: از این حیث نتیجه اقدامات و طرح های فناورانه از جمله اولین فناورانه است. آنهایی که اتفاقی که در حوزه حمل و نقل در سال گذشته رخ داد، باید در کارهای اجرایی اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین برگزاری اولین رویداد فناورانه در جاده های هوشمند باید منجر به اجرای طرح هایی در راستای اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شود و تاثیر آن بر زندگی مردم ملموس باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بخش مهمی از جابجایی کالا و مسافر در جاده ها انجام می شود که باید به این زیرساخت ها توجه ویژه شود.

امانی با بیان اینکه بیش از 50 سامانه به عنوان ابزار مدیریتی در حوزه های مختلف سازمان مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی کشور بیش از 5 میلیارد پلاک خوانده می شود که این حجم وسیع از داده ها و اطلاعات در حوزه ها و زیرساخت های مختلف است. یک ابزار مدیریتی مفید برای برنامه ریزی سالها به شرح زیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از نظرات کارشناسان و اساتید دانشگاه بتوانیم در خدمت مردم باشیم و با توجه به رویکرد نوآورانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای معتقدیم باید از دستاوردهای علمی مراکز دانشگاهی و دانش بهره برد. شرکت های مستقر در بخش خصوصی برای دستیابی به اهداف و برنامه های این سازمان. مردم آن را احساس می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.