افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

رویانیان: مشکل باشگاه بلاتکلیفی است/ هلدینگ پرسپولیس و همه برنامه هایم به هم ریخت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 149384

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: اساسی ترین مشکل پرسپولیس مدیریت این باشگاه است، نه دولتی هستند و نه خصوصی. محمد رویانیان در حاشیه مراسم افتتاحیه مستندی درباره علی انصاریان گفت: من هم مثل همه اهالی پرسپولیس برای ادای احترام به پیشکسوت فقید این تیم آمدم، علی انصاریان هنرمند برجسته و محبوب و فوتبالیستی با اخلاق […]

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: اساسی ترین مشکل پرسپولیس مدیریت این باشگاه است، نه دولتی هستند و نه خصوصی.

محمد رویانیان در حاشیه مراسم افتتاحیه مستندی درباره علی انصاریان گفت: من هم مثل همه اهالی پرسپولیس برای ادای احترام به پیشکسوت فقید این تیم آمدم، علی انصاریان هنرمند برجسته و محبوب و فوتبالیستی با اخلاق و دوست داشتنی بود. “. ! روحش شاد.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: اساسی ترین مشکل پرسپولیس مدیریت این باشگاه است، نه دولتی هستند و نه خصوصی! آنها نه می توانند از پول دولتی استفاده کنند و نه می توانند خود را جدا کنند. این بلاتکلیفی به این معناست که این دو باشگاه همیشه مشکل دارند. دولت ها مدیران را انتخاب می کنند و مردم انتظاراتی دارند، اما دست مدیران بسته است. نکته اصلی این است که دولت می خواهد برای این دو باشگاه تصمیم بگیرد.

رویانیان تصریح کرد: وقتی این باشگاه ها دولتی هستند این اتفاق می افتد. آمدند این دو باشگاه را خصوصی کردند، درست خصوصی نکردند. مشکلاتش بیشتر شد. یکی از مشکلات، تنوع تصمیمات است. باشگاه از درون مالی به وجود نیامده، پول از طریق بورس به باشگاه تزریق شده است، حالا که این پول ها از بین رفته است باید چه کار کنند؟ هزینه های زیادی برای بازیکنان و مربیان و برگزاری مسابقات وجود دارد و در دفتر شما باقی می ماند. باید در مورد این دو باشگاه شفاف سازی و منابع مالی مناسب برای آنها تعریف شود. منابع مالی ثابت نیست و چون بازیکن پولش را دریافت نمی کند، با مدیرعامل ملاقات می کند و مدیرعامل قول می دهد پول را به او بدهد، اما نمی تواند، هر دو چیز اشتباه است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد هوادار مطمول گفت: این موضوع جدیدی است که در زمان خود شنیدم، هوادار مطمول سر کار نبود! ما سعی کردیم یک هلدینگ برای باشگاه ایجاد کنیم تا آنها بتوانند کار کنند و باشگاه درآمدزایی کند، اما همه ما را به هم ریختند. آنها نفهمیدند ما چه کردیم و با من صحبت نکردند و خراب کردند. از دانشگاه ها گرفته تا مدارس فوتبال و صندوق ذخیره بورس، پیشنهاد دادم باشگاه ها سالانه بین 10 تا 15 میلیارد تومان برای جانبازان و تجهیزات اولیه هزینه کنند. هر چیزی که ساختیم تا باشگاه را تبدیل به یک باشگاه واقعی کنیم، نابود شد. هلدینگ ماه تعطیل شد و 8، 9 مدیر عامل به دنبال ما آمدند و همه چیز را خراب کردند. یا باید این باشگاه دولتی باشد یا اجازه جذب منابع مالی مانند شرکت های خصوصی داده شود، این دو باشگاه در میانه و بلاتکلیف مانده اند.

وی در خصوص اینکه آیا پس از فروش خانه خود به پرسپولیس طلب خود را از باشگاه دریافت کرده است، گفت: خیر، من همچنان مستاجر هستم و طلبم پرداخت نشده است و واقعا از باشگاه و مدیرانش گلایه دارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)