افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

رویارویی کاپیتان های باتجربه/ طلسم حسینی یا شکست ناپذیری عالیشاه؟

  • کد خبر : 374839
رویارویی کاپیتان های باتجربه/ طلسم حسینی یا شکست ناپذیری عالیشاه؟

به گزارش رکنا، دو تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در حالی آغاز می شود که شاهد امتیازات مهم کاپیتان های دو تیم و آمار سایر بازیکنان خواهیم بود. روزبه چشمی هافبک ملی پوش استقلال با 13 بازی […]

به گزارش رکنا، دو تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در حالی آغاز می شود که شاهد امتیازات مهم کاپیتان های دو تیم و آمار سایر بازیکنان خواهیم بود.

روزبه چشمی هافبک ملی پوش استقلال با 13 بازی در دربی باتجربه ترین بازیکن دربی است. علی علیپور مهاجم سرخ پوش به عنوان یکی از بازیکنان اصلی این تیم شناخته می شود و انگیزه های زیادی برای گلزنی در دربی دارد.

البته علیپور سابقه گلزنی به استقلال را در سال های قبل از لژیونر شدن هم دارد. مهاجم پرسپولیس با 4 گل به عنوان جوان ترین گلزن داربی شناخته می شود. در بازی قبلی پرسپولیس مقابل آلومینیوم پایش، علیپور شروع به گلزنی کرد و قطعا هواداران از او انتظارات بالایی دارند.

در بین تمام دربی های برگزار شده، 112 بازیکن موفق به گلزنی در دربی شدند که 59 بازیکن پرسپولیس و 56 بازیکن استقلال بودند که نشان از برتری قرمزها در دربی از نظر گلزنی دارد.

آمار کاپیتان های دو تیم در دربی

در این گزارش می خواهیم عملکرد کاپیتان های پرسپولیس و استقلال را بررسی کنیم. امید عالیشاه که پس از اخراج سیدجلال حسینی چندین سال کاپیتانی پرسپولیس را برعهده داشت، یکی از باتجربه ترین بازیکنان داربی است. او در دربی های گذشته نشان داده که حضورش چقدر می تواند موثر باشد. عالیشاه گل های پیروزی زیادی برای قرمزها به ثمر رسانده است.

اولین گل عالیشاه در 11 آذر 1393 و دربی هشتاد و دوم در دربی 102 در 23 آذر 1402 به ثمر رسید. عالیشاه در دربی ها رکورد بسیار خوبی به ثمر رسانده و در 15 سال اخیر نیز عملکرد فوق العاده ای داشته است. بازی مقابل استقلال در کارنامه آنها شکستی وجود ندارد. باید دید عالیشاه پس از 15 مسابقه به رکورد شکست ناپذیری خود اضافه خواهد کرد یا طعم شکست در دربی را خواهد چشید.

سیدحسین حسینی دیگر بازیکن استقلال است که جایگزین مهدی رحمتی در استقلال شد. او در حال حاضر یکی از قدیمی ترین بازیکنان این تیم است. در حالی که جایگاه حسینی با عالیشاه متفاوت است، او در داربی عملکرد خوبی نداشته است. حسینی 12 بار مقابل پرسپولیس به میدان رفت اما تاکنون نتوانسته این تیم را شکست دهد و از این 12 بازی رکورد 8 تساوی و 4 باخت او را می بینید.

او بیش از 10 بار در شهرورد بازی کرده و نتوانسته برنده شود. حسینی پیش از این دیدار 13 گل دربی به ثمر رساند اما باز هم در دربی پیروز نشد. هواداران استقلال امیدوارند کاپیتانشان در بازی امروز ورق را برگرداند و این طلسم را بشکند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.