افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

رونمایی از گزینه های تعویض گل محمدی در پرسپولیس

  • کد خبر : 171176
رونمایی از گزینه های تعویض گل محمدی در پرسپولیس

جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس احتمالا تا 48 ساعت آینده اعلام می شود تا برای اولین بار در لیگ نوزدهم نیمکت سرخ ها خالی بماند. اما به نظر می رسد این بار با استعفای ناگهانی گابریل کالدرون اختلافاتی وجود داشته باشد و باشگاه پرسپولیس با نگاهی متفاوت از انتخاب سرمربی خود استقبال کند. این […]

جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس احتمالا تا 48 ساعت آینده اعلام می شود تا برای اولین بار در لیگ نوزدهم نیمکت سرخ ها خالی بماند. اما به نظر می رسد این بار با استعفای ناگهانی گابریل کالدرون اختلافاتی وجود داشته باشد و باشگاه پرسپولیس با نگاهی متفاوت از انتخاب سرمربی خود استقبال کند.

این در حالی است که رضا درویش با در نظر گرفتن روند طولانی، پرهزینه و پرمخاطره تغییر سرمربی همچنان امیدوار است که بازگشت گل محمدی انتخاب سرمربی جدید را تا پایان فصل به تعویق بیندازد، اما بعید است. که یحیی استعفا می دهد و برای هشتمین بار به جمع قرمزها می پیوندد.

این روزها نام های ملی و خارجی زیادی برای هدایت پرسپولیس مطرح می شود که البته همه آنها گمانه زنی هستند. باشگاه پرسپولیس برای شروع مذاکرات جدی منتظر جدایی رسمی یحیی و سپس پیشنهاد گزینه ها در هیات مدیره است تا رضا درویش کار خود را آغاز کند.

برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی پرسپولیس
برانکو اگرچه خود را برای سرمربیگری عمان در جام ملت های آسیا آماده می کند، اما گزینه اصلی رضا درویش برای جانشینی یحیی گل محمدی است. برونکو در چهار فصل حضورش روی نیمکت سرخ ها سه قهرمانی را به دست آورد بخش اول و مقام دوم را به دست آورد تا از اقبال عمومی بالایی برخوردار باشد.

این در حالی است که او در آخرین سال قراردادش یک میلیون و صد هزار یورو از این باشگاه دریافت کرده و طبیعتاً بازگشت او برای قرمزها هزینه بیشتری خواهد داشت، پس آن را به عنوان گزینه نجات خود در نظر بگیرید.

چند مربی خارجی دیگر در تیررس
اما برانکو تنها گزینه پرسپولیس برای هدایت قرمزها نیست و گزینه های دیگری در بررسی اولیه به رضا درویش ارائه شد. بسته به شرایط بازار، مربیان رایگان زیادی برای این باشگاه وجود دارد و در حال حاضر در مرحله بررسی گزینه های مختلف هستند. به نظر می رسد در گام اول 6-7 گزینه مدنظر باشگاه پرسپولیس باشد، البته هنوز هیچ مذاکره و گفتگویی با آنها و نمایندگان آنها صورت نگرفته و همه چیز در حال بررسی است.

این در حالی است که دراگان اسکوچیچ با توجه به سابقه حضورش در فوتبال ایران و رابطه خوب هواداران پرسپولیس با او، گزینه دیگری برای قرمزها خواهد بود و در میان مربیان سابق پرسپولیس، افشین قطبی که در حال حاضر به عنوان سرمربی فوتبال کانادا فعالیت می کند. مورد دیگری است که ممکن است در روزهای آینده نام آن اعلام شود.

محدودیت های پرسپولیس برای جانشین یحیی
البته مهم ترین نکته در انتخاب سرمربی پرسپولیس محدودیت مالی این باشگاه است که تا حد زیادی دستان رضا درویش را بسته نگه می دارد. در حال حاضر طبق گزارش کدال، باشگاه پرسپولیس 61 میلیارد تن برای کادر فنی خود هزینه می کند که از این میزان 21 میلیارد به مربیان خارجی و 40 میلیارد به بازیکنان ملی می رسد.

اما کمبود نقدینگی در باشگاه پرسپولیس و قرار گرفتن در پنجره زمستانی شرایط را برای سرمربی بعدی مشخص کرد و گزینه های سرمربیگری پرسپولیس نیز باید این موضوع را بپذیرند.

گزینه های ایرانی و تصمیم مهم درویش
طبیعتا گزینه های ایرانی تعداد بیشتری از خارجی ها را نشان می دهند و فهرست بلندبالایی دارند. از سرمربی آزاد نظیر تا دیگر چهره هایی که در لیگ برتر ایران مشغول هستند و هر کدام هدایت این تیم را بر عهده گرفته اند.

این در حالی است که آن طور که از باشگاه پرسپولیس شنیده اند، هیچ یک از گزینه های ایرانی را بررسی نمی کنند و معتقدند فضا برای انتخاب مربی ایرانی به هیچ وجه باز نیست. این در حالی است که شاید علی دایی به دلیل دوستی نزدیک با رضا درویش شرایط بهتری داشت اما درویش سعی می کند تنها به فکر مربیان خارجی باشد و از بین خارجی ها گزینه بعدی را انتخاب کند.

به این ترتیب و در میان شایعات، باشگاه پرسپولیس اولویت اول خود را ابقای یحیی گل محمدی و باز نگه داشتن پنجره بازگشت او و سپس انتخاب مربی خارجی به نام برانکو ایوانکوویچ می داند.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.