افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

رونمایی از گزینه های استقلال در خریدهای زمستانی

  • کد خبر : 160755
رونمایی از گزینه های استقلال در خریدهای زمستانی

آفتاب نیوز: تیم فوتبال استقلال بعدازظهر فردا در گلگهر سیرجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهد رفت. با نزدیک شدن به بازار نقل و انتقالات زمستانی، گمانه زنی ها درباره تقویت این تیم در نیم فصل از هم اکنون آغاز شده است. این در حالی است که نکونام که در ابتدای […]

آفتاب نیوز:

تیم فوتبال استقلال بعدازظهر فردا در گلگهر سیرجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهد رفت. با نزدیک شدن به بازار نقل و انتقالات زمستانی، گمانه زنی ها درباره تقویت این تیم در نیم فصل از هم اکنون آغاز شده است. این در حالی است که نکونام که در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود نتوانست به اهداف خود در ساخت تیمی قدرتمند و منسجم دست پیدا کند و حالا قصد دارد با به خدمت گرفتن مهره های کارآمد و موثر برای تیمش این ناکامی را پشت سر بگذارد تا به هر شکل ممکن جبران کند. . .

از اردوی استقلال خبر می رسد که با تصمیم نکونام چند گزینه برای اضافه شدن به جمع آبی پوشان نیم فصل دوم لیگ برتر انتخاب شده اند و جالب اینکه همگی سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و بازگشت را دارند. به این تیم اگر به تیم آبی بپیوندند.

رافائل سیلوا برزیلی، منتظر محمد عراقی (مدتی در تمرینات پیش فصل استقلال حاضر شد) و امیرحسین حسین زاده بازیکنانی هستند که در حال حاضر برای نکونام در نظر گرفته شده اند با این توضیح که منتظر جذب مجدد محمد هستند زیرا این بازیکن این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت. تا پایان فصل دور باشد و به صورت قرضی به رفسنجان رفته است، این موضوع باید با موافقت باشگاه مس حل شود. علاوه بر این، از حسین زاده هم شنیده می شود، چون این بازیکن از نظر فنی نتوانسته خمز را راضی کند، در صورت قرار گرفتن در لیست جدایی تراکتورسازی، برای بازی در استقلال انتخاب می شود.

در ادامه در صورت بازگشت سیلوا پرونده شکایت این فرد به فیفا بسته می شود و به همین دلیل شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن برزیلی نیز شنیده می شود و نکونام نیز برای بازگشت رضایت نامه خود را اعلام کرده است. البته چند گزینه خارجی نیز توسط کادرفنی استقلال در حال بررسی است که جذب آنها به مرحله مذاکره نرسیده است. با تمام این تفاسیر اگرچه برای تقویت استقلال در نیم فصل از این ارقام یاد می شود اما این باشگاه باید چند نفر را در لیست جدایی خود قرار دهد تا بتواند بودجه و ترکیب خود را خالی کند اما با توجه به موارد ذکر شده اسامی برخی دیگر از بازیکنان باید در لیست خروجی نکونام برای فهرست زمستانی قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.