افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

رونمایی از مدال بازی های پاراآسیایی هانگزو – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 27968
رونمایی از مدال بازی های پاراآسیایی هانگزو – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در فاصله 100 روز تا شروع چهارمین دوره بازی ها پاراآسیاییاز مدال های طلا، نقره و برنز این مسابقات در شهرستان هانگژو از استان شیانگواقع در شرق ظروف چینی آشکار کرد. این مدال ها با نام “Osmanthus Grace” یکی از مهمترین […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در فاصله 100 روز تا شروع چهارمین دوره بازی ها پاراآسیاییاز مدال های طلا، نقره و برنز این مسابقات در شهرستان هانگژو از استان شیانگواقع در شرق ظروف چینی آشکار کرد.

این مدال ها با نام “Osmanthus Grace” یکی از مهمترین عناصر بازی ها هستند. پاراآسیایی هستند. نام مدال ها از دو ویژگی گرفته شده است. گل زیبا و خوشبو اسمانتوس که در پاییز هانگژو شکوفا شده و همچنین مکانی باستانی است که نمادی از تمدن و فرهنگ چینی است. لیانگگوست.

طراحی مدال های بازی ها روحیه ورزشکاری و تلاش برای رسیدن به اهداف عالی را تداعی می کند.

در طراحی مدال، لوگوی بازی ها در مرکز مدال قرار دارد و گل شکوفه می دهد اسمانتوس آن را پراکنده پوشانده اند.

طرح پشت مدال ها نیز شامل لوگوی کمیته پارالمپیک آسیا در مرکز و عنوان چهارمین دوره بازی ها است. او پاراآسیایی است که با خط بریل نقش بسته و نوع طلا و نقره و برنز را نشان می دهد.

با توجه به عملکرد اکولوژیکی بازی ها. پاراآسیاییروبانی که مدال بازی ها به آن چسبانده شده از پارچه طرح دار. ژاکارد کلم بروکات از الیاف طبیعی که با تکنولوژی و تکنیک های سازگار با محیط و پوست تولید می شود ساخته شده است.

یکی دست و پنجه نرم کردن شکل پل در بالای مدال و روی نوار چسبانده شده به آن است که نمادی از منطقه است. جیانگ نانشهرهای آبی و پل هایش.

مجموعه ها پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ 30 اکتبر آغاز شده و تا 15 آبان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.