افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

رونمایی از طراحی Samsung Galaxy S25 / عکس

  • کد خبر : 381085
رونمایی از طراحی Samsung Galaxy S25 / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، گلکسی اس 25 اولترا یکی از خبرسازترین محصولات دنیای فناوری است و در هفته های اخیر اخبار زیادی از قابلیت های آن به بیرون درز کرده است. اما ویدیوی جدید منتشر شده از بدنه پلاستیکی این گوشی شاید تصویر بهتری از طراحی ارائه دهد. این ویدیو […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، گلکسی اس 25 اولترا یکی از خبرسازترین محصولات دنیای فناوری است و در هفته های اخیر اخبار زیادی از قابلیت های آن به بیرون درز کرده است. اما ویدیوی جدید منتشر شده از بدنه پلاستیکی این گوشی شاید تصویر بهتری از طراحی ارائه دهد.

این ویدیو که توسط منبعی در شبکه اجتماعی X، Ice Universe منتشر شده است، قاب محافظ پلاستیکی را نشان می دهد که به نظر می رسد متعلق به Galaxy S25 Ultra باشد. با تطبیق مشخصات این کیس و رندرهایی که قبلا منتشر شده بود تا حدودی می توان تایید کرد که این کیس برای S25 Ultra طراحی و ساخته شده است. از تغییرات S25 Ultra نسبت به مدل های فعلی می توان به گوشه های گرد آن اشاره کرد که در ویدیوی فعلی نیز قابل مشاهده است.

تغییر قابل توجهی در طراحی Galaxy S25 Ultra وجود ندارد

در این ویدیو همچنین مشخص است که تنظیمات دوربین گلکسی 25 اولترا دقیقا مشابه اس 24 اولترا بوده و تغییری نکرده است. این آرایش دوربین در رندرهای قبلی نیز تایید شده بود. در این حالت المان های دیگری مانند دکمه های تنظیم صدا، دکمه پاور، شیار پورت USB-C در پایین و جلوپنجره اسپیکر نیز دیده می شود.

البته همین چیدمان دوربین ها به معنای عدم ارتقای کیفیت آنها در مدل جدید نیست. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، انتظار می رود S25 Ultra به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر، دوربین ثانویه 50 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی

به طور کلی، نباید انتظار تغییرات قابل توجهی در طراحی Galaxy S25 Ultra داشته باشید. این گوشی بسیاری از ویژگی های طراحی مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. شاید تنها تفاوت طراحی بین S25 Ultra و S24 Ultra گوشه های گرد و قاب نامتقارن جلو به عقب برای حمل آسان باشد.

شایعات زیادی در مورد مشخصات سخت افزاری این دستگاه وجود دارد. در مورد دوم، مدل Ultra احتمالاً 16 گیگابایت رم خواهد داشت، در حالی که S25 و S25 Plus هر کدام 12 گیگابایت رم خواهند داشت.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.