به گزارش رکنا: از آنجایی که صندوق بازنشستگی کشوری رضا فیضی نژاد شب دوشنبه 9 اسفند 1403 با اعلام این خبر افزود: در اجرای بند اول ماده 28 قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور مبنی بر تناسب حقوق بازنشستگان صندوق خدمات کشوری مستمری بازنشستگان با 90 درصد حقوق و پاداش مشمول کسر معادل کارمندان، با تاکید و نظارت ریاست محترم جمهور و عالی ترین مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز (دوشنبه) با دریافت جداول تناسب مستمری بگیران تحت پوشش صندوق از سوی سازمان اداری و استخدامی و تامین منابع مورد نیاز سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی ناشی از اقدامات تناسبی شده است.

وی گفت: صدور احکام آغاز شده و تا پایان عصر امروز اجرایی می شود و تا 24 ساعت آینده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir بارگذاری می شود.

فیضی نژاد درباره پرداخت حقوق مهر بازنشستگان از این صندوق و مابه التفاوت ناشی از اقدامات تناسبی اظهار داشت: با رایزنی و هماهنگی انجام شده، منابع و حقوق مورد نیاز عزیزان بازنشسته در پایان امشب (دوشنبه) مهرماه تحویل خواهد شد. دو مرحله شامل حقوق و مبلغ مربوط به اعمال تناسب واریز خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با صدور احکام اصلاحی تعدیل حقوق بازنشستگان کشوری، میزان خسارت اجرای قانون مذکور در 6 ماه گذشته محاسبه و پرداخت می شود.