افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

رونالدو؛ ابرقدرت های واقعی و مجازی

  • کد خبر : 371037
رونالدو؛ ابرقدرت های واقعی و مجازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رونالدو در جوانی به انگلیس رفت و سپس در اسپانیا و ایتالیا به تاریخ سازی ادامه داد و حالا سال های پایانی فوتبالش را در عربستان می گذراند اما رونالدو فقط یک ابرقدرت در دنیای فوتبال نیست و آخرین چالش اوست. کانال “یوتیوب” او است که در تاریخ این پلتفرم رکورد […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رونالدو در جوانی به انگلیس رفت و سپس در اسپانیا و ایتالیا به تاریخ سازی ادامه داد و حالا سال های پایانی فوتبالش را در عربستان می گذراند اما رونالدو فقط یک ابرقدرت در دنیای فوتبال نیست و آخرین چالش اوست. کانال “یوتیوب” او است که در تاریخ این پلتفرم رکورد شکسته است. هنگامی که او اولین ویدیوهای خود را در 21 آگوست، یک ماه پیش به اشتراک گذاشت، اعداد به شدت افزایش یافت. در 90 دقیقه به یک میلیون مشترک، در 24 ساعت به 18 میلیون مشترک و پس از 21 روز به 60 میلیون مشترک رسید و با مشاغل موفق در زمینه های مختلف و با چندین سال حضور در یوتیوب نام های زیادی مانند تیلور سویفت یا اخیراً امینم به دست آوردند.
رونالدو می‌گوید، این ایده‌ای بود که مدت‌ها داشت، اما سال گذشته بود که نیاز به راه‌اندازی این کانال را احساس کرد و در آن زمان بود که تیمی را تشکیل داد که مسئول فکر کردن به آن بود. کریستیانو توضیح داد که چرا تصمیم به سرمایه‌گذاری در این پلتفرم گرفت: «یوتیوب به من اجازه می‌دهد تا به میلیون‌ها طرفدار که در سرتاسر جهان دارم دسترسی پیدا کنم و به من اجازه می‌دهد بیشتر روی افراد جوان‌تر تمرکز کنم. طرفداران جوانی در همه مناطق جغرافیایی وجود دارند و فکر می‌کنم این را مدیون آنها هستم که در طول سال‌ها از من حمایت کردند.»
امسال، یوتیوب از نظر زمان اقامت در ایالات متحده از نتفلیکس و آمازون پرایم پیشی خواهد گرفت. این پلتفرم به بزرگ‌ترین کانال مصرف‌کننده در جهان تبدیل شده است و رونالدو متوجه این موضوع شده است: «من می‌خواهم روتین‌هایم، سلیقه‌ها و شیوه تمرین و صحبت‌ام را با دوستانم نشان دهم، نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه خارج از آن. آن را . می‌خواهم بسیاری از لحظاتم را در خارج از زمین بازی به اشتراک بگذارم، این ایده‌ای بود که باعث شد به این پروژه فکر کنم.»
با این حال، کریستیانو می گوید که هر کسی که فکر می کند پایان نزدیک است، اشتباه می کند. اولویت او همچنان فوتبال است: «تا زمانی که احساس خوب و مفیدی داشته باشم، می‌خواهم در فوتبال به کارم ادامه دهم» و حقیقت این است که بدن او در کمتر از 39 سالگی قابل توجه است.
او برنامه از پیش تعریف شده ای ندارد، اما دقیقا تصمیم می گیرد که چه زمانی و چه محتوایی فیلمبرداری کند. در سه هفته اول بیش از 40 محتوا تولید شد. رشد آمار در پلت فرم متوقف نمی شود: تا کجا؟ کریستیانو با لبخند کسی که می داند برای او هیچ محدودیتی وجود ندارد، پاسخ می دهد: “هر چیزی که دنبال کنندگان من بخواهند.”

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.