افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

روش های کاشت موش و جوجه تیغی عالی است و هفت سین را زیباتر می کند.

  • کد خبر : 223764
روش های کاشت موش و جوجه تیغی عالی است و هفت سین را زیباتر می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نمی شود من و شما که ایرانی هستیم برای عیدمان سفره هفت سین زیبا بچینیم و داخلش سبزه نگذاریم. اصلا مگر می شود سر آن زیبایی کلاه گذاشت و سبزه را قبض کرد؟ من به شخصه دوست دارم سر سفره هفت سینم دو سه سبزه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نمی شود من و شما که ایرانی هستیم برای عیدمان سفره هفت سین زیبا بچینیم و داخلش سبزه نگذاریم. اصلا مگر می شود سر آن زیبایی کلاه گذاشت و سبزه را قبض کرد؟ من به شخصه دوست دارم سر سفره هفت سینم دو سه سبزه بگذارم چون سبزه می تواند زیبایی و طراوت سفره را چند برابر کند. البته وجود گل های طبیعی نیز تاثیر خاص خود را دارد، آنها می توانند انرژی بی نظیری را به فضای ما وارد کنند.

اما جدای از عمومیت سبزی، این که بسیاری از خانم ها از ذائقه آنها استفاده می کنند و سبزیجات خود را نمی کارند، صرفاً نشانه زنانگی است. سبزیجات انواع مختلفی دارند و شما می توانید با استفاده از دانه ها و غلاف های میوه مانند پرتقال و پرتقال سبزیجات زیبایی بکارید. به این ترتیب برگ سبز شما هم متفاوت است و به سادگی سبزی های بازار نیست.

اما علاوه بر برگ های این سبزی ها، الگو بودن برخی از آنها نیز بسیار جذاب است. به عنوان مثال حیوانات و عروسک های سبز رنگ چندین سال است که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، اما ویژگی این است که همه نمی دانند چگونه از این نوع سبز استفاده کنند. اگر شما هم می خواهید در سفر امسال سبزی هایی به این سبک داشته باشید، حتما مقاله ما را دنبال کنید زیرا قصد داریم نحوه داشتن موش یا جوجه تیغی سبز با جوراب را یاد بگیریم.

عروسک سبز رنگ به شکل ستون.

در اینجا به چند وسیله برای تزیین و داشتن گیاه جوجه تیغی نیاز دارید. با لوازم جانبی زیر می توانید یک جوجه تیغی سبز دوستانه تهیه کنید.

ابزار مورد نیاز برای جوجه تیغی سبز:

جوراب ساده یا راه راه

کود

هر نوع دانه ای که بخواهید

سنگ و مهره های تزئینی برای تزئین.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد؟

یک جوراب به اندازه دلخواه انتخاب کنید و سپس آن را با دانه و کود پر کنید! سپس بالای جوراب را ببندید و قسمت اضافی جوراب را با قیچی بردارید.

با استفاده از تزیینات، چشم، گوش و دهان جوجه تیغی را درست و آماده کنید.

کاشت سبزیجات عروسکی

زبه عید یک عروسک بامزه به شکل جوجه تیغی است

جوراب را در بشقاب قرار دهید تا وقتی به آن آب می دهید، آب از منافذ جوراب خارج شده و دوباره جذب آن شود.

فراموش نکنید که فقط سطح جوجه تیغی را آبیاری کنید و سبزی کمتری روی سر عروسک رشد می کند! در این صورت، پشت جوجه تیغی شما پر از پوشش گیاهی می شود و در صورت رشد بیشتر، می توانید آنها را هرس کنید تا یکنواخت شوند. 10 روز که گذشت سبزه شما آماده قرار گرفتن بر سر سفره هفت سین می شود.

کاشت سبزیجات عروسکی

سبزه عید را بکارید و تزئین کنید، این بار به شکل موش.

در اینجا برای کاشت سبزیجات به شکل موش یا حیوانات دیگر باید از شاهی، خرفه یا جارکیش استفاده کرد. زیرا این دانه ها با مخلوط شدن با آب حالت ژلاتینی و چسبناکی پیدا می کنند و به راحتی به سطوحی مانند ابر، اسفنج و … می چسبند.

دانه های شنبلیله گیاه سبز زیبایی به شما می دهند و همچنین خیلی سریع رشد می کنند. به همین دلیل برای افرادی که زمان زیادی برای کاشت و رشد ندارند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

کاشت سبزیجات عروسکی

چگونه یک سبزه به شکل موش درست کنیم؟ مراحل کار

اسفنج یا ابر را به شکل موش یا هر حیوانی که دوست دارید ببرید. پارچه توری یا جوراب را روی موس قرار دهید و آن را با سوزن و سوزن محکم کنید.

هر دانه ای که می خواهید، هر چه که باشد باید 5 تا 6 ساعت با آب کافی خیس کنید و برای هر مقدار بذر شاهی 5 برابر آب نیاز دارید. سطح مورد نظر را با آب پاش خیس کنید.

با دست خیس یک لایه نازک از دانه های خشیر یا شاه بلوط اسبی که لعاب می دهد و تبدیل به ژلاتین می شود، روی تمام سطح کیک بریزید.

روی بذر را با نایلون بپوشانید تا امکان نفوذ هوا در بذر فراهم شود. برای رسیدن به این هدف می توانید چندین سوراخ در نایلون ایجاد کنید و از نچسبیدن نایلون به سطح ماوس اطمینان حاصل کنید. گیاه سبز خود را از آفتاب دور نگه دارید، آن را در اتاق بگذارید و دو روز اول به آن آبیاری کنید.

حالا باید بعد از روز نایلون را از روی سبزه بردارید چون این زمان برای جوانه زدن کافی است.

جوانه ها را دو بار در روز اسپری کنید. پس از دو روز اول، می توانید گیاه را چند بار در روز به بیرون از منزل ببرید. پس از چند روز، برگ های سبز رشد کرده و سطح عروسک شما را می پوشانند.

کاشت سبزیجات عروسکی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.