افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

روش های واردات و صادرات محصولات فناوران استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت

  • کد خبر : 375364
روش های واردات و صادرات محصولات فناوران استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت

اطلاع رسانی کند خبرگزاری آنلاین ; این نشست به همت پارک علم و فناوری استان کرمان برگزار شد و فرشید کی نیا به ارائه پارک علم و فناوری استان کرمان و زمینه های فعالیت واحدهای فناور مستقر در آن پرداخت. رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان یکی از اهداف اصلی پارک را رشد […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری آنلاین ; این نشست به همت پارک علم و فناوری استان کرمان برگزار شد و فرشید کی نیا به ارائه پارک علم و فناوری استان کرمان و زمینه های فعالیت واحدهای فناور مستقر در آن پرداخت.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان یکی از اهداف اصلی پارک را رشد و توسعه کسب و کار واحدهای فناور مستقر در پارک عنوان کرد و این نشست فرصت مناسبی برای بهره مندی از گمرک است. خدمات . با حمایت گمرک استان کرمان و سازمان توسعه همکاری های علمی و فناوری دانش بین المللی.

سپس مهدی هاجری معاون سازمان توسعه همکاری های علمی و فناوری بین المللی نیز به ارائه عملکرد این سازمان پرداخت و از صادرات محصولات واحدهای فناور و همکاری با گمرک حمایت کرد.

در ادامه هاشمی نژاد معاون پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی و صنعتی پیشرفته کرمان نیز با اشاره به قوانین مختلف خواستار برخورداری واحدهای فناور مستقر در شهر علم و فناوری از مزایای مناطق آزاد شد.

حمایت از اکوسیستم فناورانه استان

رئیس گمرک استان کرمان بر حمایت از اکوسیستم فناورانه استان با کمک پارک علم و فناوری استان کرمان تاکید کرد.

در ادامه محمد داوری مدیرکل گمرک کرمان در تشریح ویژگی های مناطق ویژه از جمله معافیت های مالیاتی در حوزه مواد اولیه، ماشین آلات، خدمات و تولید معاف از گمرک می باشد. وی از راه اندازی انبار جمعی ویژه زیر نظر پارک علم و فناوری کرمان خبر داد.

در پایان رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه فناوری عالی کرمان نیز منحصر به فرد بودن محصولات و خدمات شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در اکوسیستم فناوری کرمان را برشمرد و از اجرای اقداماتی در این زمینه خبر داد. زمینه

بر اساس این گزارش، بر اساس ماده 47 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، به منظور ایجاد و توسعه بنگاه های دانش بنیان و تقویت همکاری های بین المللی، تحقیقات و فناوری و مهندسی. . واحدهای مستقر در پارک‌های علم و فناوری می‌توانند با انجام مأموریت‌های محوله، از مزایای قانونی مناطق آزاد از نظر روابط کار، معافیت‌های مالیاتی و مالیاتی، سرمایه‌گذاری خارجی و مبادلات مالی بین‌المللی برخوردار شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.