افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

روش های موثر برای تجدید ریمل در خانه / دریافت ریمل بسیار آسان مانند روز اول

  • کد خبر : 412635
روش های موثر برای تجدید ریمل در خانه / دریافت ریمل بسیار آسان مانند روز اول

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بسیاری از زنان روزانه از لوازم آرایش استفاده می کنند. کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده، کرم پودر، خط چشم، ریمل و رژ لب از پرمصرف ترین لوازم آرایشی هستند و اکثر خانم ها یک یا چند مورد را در کمد لوازم آرایش خود دارند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بسیاری از زنان روزانه از لوازم آرایش استفاده می کنند. کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده، کرم پودر، خط چشم، ریمل و رژ لب از پرمصرف ترین لوازم آرایشی هستند و اکثر خانم ها یک یا چند مورد را در کمد لوازم آرایش خود دارند. همه لوازم آرایشی عمر مفیدی دارند و پس از این مدت باید دور ریخته شوند اما گاهی قبل از تاریخ انقضا اثر خود را از دست می دهند. ریمل از آن دسته لوازم آرایشی است که گاهی قبل از تاریخ انقضا خشک می شود. راه حل هایی وجود دارد که می توانید ریمل خود را در خانه بازیابی کنید و آن را برای استفاده مجدد آماده کنید. در این مقاله به بررسی روش های موثر برای ترمیم ریمل چشم می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ترمیم ریمل; از آب جوش استفاده کنید

یکی از روش های موثر در زمانی که مواد داخل ماسک خشک است، قرار دادن آن در آب جوش است. نیمی از آب جوش را در یک لیوان بریزید. ماسک را در وسط آب جوش نگه دارید. با گرم کردن بدن، مواد داخل ماسک باز شده و خود را ترمیم می کند.

پس از یک بار انجام این روش، ریمل خود را تست کنید و اگر کاملاً شکسته نشد، این کار را یکی دو بار تکرار کنید.

revive-dry-mascara-04

ترمیم ریمل; مایع لنز معجزه می کند

راه موثر بعدی برای ترمیم ریمل استفاده از مایع لنز است. ریمل خود را باز کنید و بیرون بیاورید. 3 تا 4 قطره از محلول لنز را با قطره چکان داخل ریمل بریزید. درپوش ریمل را ببندید و کمی تکان دهید تا مایع داخل ریمل یکدست شود. سپس از آن استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که هر بار چند قطره مایع لنز اضافه کنید تا ریمل شما در نهایت آب نشود و غیر قابل استفاده نباشد. محلول لنز یک ماده موثر و غیر حساسیت زا برای ترمیم ریمل و روشی مناسب در این زمینه است.

revive-dry-mascara-03

ترمیم ریمل; روغن زیتون بریزید

یکی دیگر از مواد موجود که می تواند ریمل خشک شده را ترمیم کند، روغن زیتون است. چند قطره روغن زیتون را داخل ریمل خود بریزید و آن را تکان دهید. سپس اجازه دهید حدود نیم ساعت بماند و سپس از آن استفاده کنید. خواهید دید که ترمیم شده و تاثیر خوبی روی مژه های شما می گذارد.

reve-dry-mascara-05

ترمیم ریمل; روش های موثر دیگر

علاوه بر راه حل هایی که تا اینجا ذکر کردیم، استفاده از ژل آلوئه ورا، روغن بادام شیرین، چای، قطره چشم و گلاب از دیگر روش های کاربردی و موثر برای ترمیم ریمل خشک شده است. می توانید چند قطره از هر یک از این مواد موجود را داخل ریمل خود بریزید، آن را تکان دهید و سپس از آن استفاده کنید.

اگر به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.