افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

روش های جدید کشاورزی باید در جنوب سیستان و بلوچستان نهادینه شود

  • کد خبر : 26064
روش های جدید کشاورزی باید در جنوب سیستان و بلوچستان نهادینه شود

به گزارش خبرنگار بازارمحمد کرمی در حاشیه بازدید از بخشداری تلنگ اظهار داشت: تغییر روش های تولید و استفاده از روش های نوین در دامپروری و کشاورزی باید از اولویت های مسئولان باشد. استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در بخش تلنگ، باید توان باغداری و دامپروری آن تقویت شود […]

به گزارش خبرنگار بازارمحمد کرمی در حاشیه بازدید از بخشداری تلنگ اظهار داشت: تغییر روش های تولید و استفاده از روش های نوین در دامپروری و کشاورزی باید از اولویت های مسئولان باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در بخش تلنگ، باید توان باغداری و دامپروری آن تقویت شود و مسئولان موضوع صدور سریع مجوزها، بازپرداخت وام ها و کمک های مردمی را با جدیت پیگیری کنند. کافی است. زمین به مردم

کرمی با اشاره به اینکه اگر مسئولان برای انجام کار پیگیری نکنند، بدون تعارف با آنها برخورد خواهد کرد، افزود: در زمینه ساخت پروژه های مسکن، مسئولان شهری باید زمین مورد نیاز را شناسایی کنند. و باید برای اهدای این زمین ها اقدام شود.

وی با تاکید بر استفاده از اندیشه و توان جوانان بومی در توسعه شهرستان تلنگ تصریح کرد: ملت موفق ملتی است که تلاش کند.

وی بیان کرد: با توجه به تولیدات متنوع و خاص این استان، داشتن باغی توسط یک نفر چگونه می تواند در افزایش تولید و رشد اقتصادی خانواده موثر باشد؟

استاندار با اشاره به واگذاری زمین برای احداث منازل و باغات، گفت: باید حداقل 500 متر به متقاضیان واگذار شود و بازنگری در طرح های جدید و استفاده از روش های نوین آبیاری و تصفیه فاضلاب به تعریض این طرح ها کمک می کند. باغ ها و فضاهای سبز در دستور کار کارفرمایان قرار دارد.

وی تصریح کرد: قطعا در این جلسات مصوبات سفرهای قبلی پیگیری و اقدامات انجام شده از نظر وضعیت آب، سهمیه آرد ساکنان، فیبر نوری، آسفالت شهرک ها و معابر و … مورد بررسی قرار می گیرد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.