افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

روش شناسی خاص توسعه منطقه مکران. ما کمبود منابع نداریم، مشکل ما هدایت منابع است

  • کد خبر : 412869
روش شناسی خاص توسعه منطقه مکران. ما کمبود منابع نداریم، مشکل ما هدایت منابع است

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: پیام باقری در نشست کمیسیون خدمات فنی مهندسی و ساختمان اتاق بازرگانی ایران درباره امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق ایران و شورای توسعه سواحل مکران گفت: مکران گنجینه ای ارزشمند با قابلیت های بی بدیل برای توسعه اقتصادی است. در زمینه های مختلف مانند انرژی، معدن، گردشگری […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: پیام باقری در نشست کمیسیون خدمات فنی مهندسی و ساختمان اتاق بازرگانی ایران درباره امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق ایران و شورای توسعه سواحل مکران گفت: مکران گنجینه ای ارزشمند با قابلیت های بی بدیل برای توسعه اقتصادی است. در زمینه های مختلف مانند انرژی، معدن، گردشگری و…

مکران می تواند یک مرکز اقتصادی قوی در منطقه باشد و اتاق ایران با همکاری هایی که در راستای توسعه کسب و کار فعالان اقتصادی انجام می شود، در تلاش است تا توانمندی های بزرگ اقتصادی مکران را متبلور کند.

وی ادامه داد: مکران می تواند قطب اقتصادی قوی در منطقه باشد و اتاق ایران با همکاری های انجام شده در راستای توسعه کسب و کار فعالان اقتصادی در تلاش است تا توانمندی های بزرگ اقتصادی مکران را متبلور کند.

باقری با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر نقش مهم بخش خصوصی در رشد اقتصادی تاکید کرد: بخش خصوصی با همکاری دولت در هر کجا که وارد شده آثار بزرگ و قابل قبولی در اقتصاد کشور از خود بر جای گذاشته است.

کشور با بحران انرژی مواجه است و سرمایه گذار که پا به این منطقه می گذارد امیدوار است با آگاهی از زیرساخت های انرژی موجود شروع به فعالیت کند.

رئیس اتحادیه صنعت برق به دسته بندی فعالیت هایی که باید در مکران انجام شود اشاره کرد و ادامه داد: یک دسته از فعالیت ها ایجاد زیرساخت های برق، گاز و آب است که باید برای هر گونه فعالیت اقتصادی آماده و مشمول آن باشد. مسئولیت های دولت البته بخش خصوصی نیز می تواند وارد این عرصه شود. کشور با بحران انرژی مواجه است و سرمایه گذار که پا به این منطقه می گذارد امیدوار است با آگاهی از زیرساخت های انرژی موجود شروع به فعالیت کند.

ما مشکل کمبود منابع نداریم، مشکل ما هدایت منابع است.

نایب رئیس اتاق ایران با تاکید بر اینکه مشکل کمبود منابع نداریم، افزود: دسته دوم فعالیت هایی که باید انجام شود ارائه طرح ها و مدل های اقتصادی پایدار، قابل پیش بینی و توجیه پذیر برای سرمایه گذار است تا به این ترتیب فعالیت هایی که باید انجام شود. ممکن است تشویق به عمل شود. ضمانت مالکیت و ضمانت سرمایه.

باقری در پاسخ به این سوال که چه پیشنهاداتی برای تسریع توسعه مکران می توان ارائه کرد؟ وی بیان کرد: باید از ظرفیت همه کمیته های خانه ایران از جمله نیرو، معدن، سرمایه گذاری و مراکز تحقیقاتی برای رسیدن به یک متدولوژی مشخص برای توسعه منطقه مکران استفاده شود تا خانه تجارت ایران ادامه دهد. نقش آن در پیشبرد اهداف توسعه مکران بر اساس برنامه و به صورت عملی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.