افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

روش تازه نگه داشتن سبزیجات/ نیازی نیست سخت کار کنید، فقط باید رئیس کدبانو باشید.

  • کد خبر : 211161
روش تازه نگه داشتن سبزیجات/ نیازی نیست سخت کار کنید، فقط باید رئیس کدبانو باشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- انجام سریع کارها امروزه به خودی خود یک هنر محسوب می شود، یعنی هر چه در زمان صرفه جویی کنید بیشتر به نفع شماست و از طرفی آسان کردن کارها نیز بسیار مهم است زیرا بسیاری از افراد یک سری کارها را انجام می دهند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- انجام سریع کارها امروزه به خودی خود یک هنر محسوب می شود، یعنی هر چه در زمان صرفه جویی کنید بیشتر به نفع شماست و از طرفی آسان کردن کارها نیز بسیار مهم است زیرا بسیاری از افراد یک سری کارها را انجام می دهند. . چون انجام آنها برایشان سخت است، پشت می کنند که این عقب نشینی وقتشان را تلف می کند و در نهایت اگر چه کاری را که می خواهند انجام می دهند تا جایی که ممکن است، ممکن است انجام نشود. به عنوان مثال تمیز بیرون بیایید. تمیز کردن قوری سوخته کار بسیار دشواری است و اولین نفر نمی داند که برای تمیز کردن آن از کجا شروع کند، در حالی که امروزه می توانید ترفندهای زیادی برای حل آن پیدا کنید. با دو جستجو کار را آسان تر می کند.

به طور کلی این ترفندها گاهی اوقات نه تنها در زمان صرفه جویی می کنند و انجام کارها را سریعتر و آسان تر می کنند، بلکه شما را ایمن نگه می دارند، نیفت همچنین از دست و بدن شما در برابر سوختگی روغن محافظت می کند که می تواند عالی باشد، اما اکنون در مقاله امروز می خواهیم در مورد روش تازه نگه داشتن سبزیجات که به شدت بر اعصاب شما تأثیر می گذارد! بله، ممکن است شما را شگفت زده کند، اما هیچ صحنه ای به اندازه دیدن سبزی های زرد و پژمرده ای که دیروز خریده اید ناراحت کننده و استرس زا نیست، پس برای حل یک بار برای همیشه این مشکل، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. .

سبزیجات را خشک کنید

یکی از راه های بسیار موثر برای تازه نگه داشتن سبزیجات به مدت طولانی در یخچال، خشک کردن آنهاست، زیرا یکی از مهم ترین عواملی که باعث چروک شدن سبزیجات می شود، قطرات آبی هستند که روی برگ ها باقی می مانند که باعث حل شدن آنها می شود. این مشکل بعد از شستن سبزی ها می توانید آن ها را در سبدی بریزید تا آب آن گرفته شود و هر از چند گاهی سبزی ها را بچرخانید تا زودتر خشک شوند و یا برای صرفه جویی در سبزیجات روی آن ها را با پارچه بپوشانید. خیلی خوب خشک کن

چگونه سبزیجات را تازه نگه داریم

سبزیجات را در قابلمه نگه دارید.

یکی از ساده ترین و قدیمی ترین روش های نگهداری سبزیجات که بسیار موثر است، قرار دادن سبزی در قابلمه است، بنابراین باید سبزی ها را در قابلمه بریزید و روی آن را با یک پارچه نخی تمیز بپوشانید. با این کار به راحتی می توانید حداقل پنج تا شش روز سبزیجات سبزتر و تازه تری در خون خود داشته باشید. اما قبل از قرار دادن سبزی در قابلمه باید مراقب باشید، باید آنها را کاملا خشک کنید.

چگونه سبزیجات را تازه نگه داریم

از کیسه پلاستیکی و حوله آشپزخانه استفاده کنید.

این روش را می توان یکی از متداول ترین روش های نگهداری سبزیجات دانست که در آن باید سبزی ها را روی کاغذ بیاورید و سپس با کاغذ بپیچید، زیرا کاغذ رطوبت اضافی را به خود جذب می کند و در انتها از چسبندگی آن جلوگیری می کند. برای جلوگیری از گردش هوای اضافی بین سبزیجات، آنها را در کیسه فریزر قرار دهید و در کشوی پایین بشقاب قرار دهید. با استفاده از این روش می توانید زمان رسیدن سبزیجات را کاهش دهید و آنها را به مدت پنج تا هفت روز در یخچال سالم نگه دارید.

چگونه سبزیجات را تازه نگه داریم

به نظر شما سبزی نخوردن چیست؟

در این روش باید سبزی ها را تمیز کرده و بدون شستن داخل نایلون نگهداری کنید. به این ترتیب یک یا دو دستمال کاغذی کف نایلون بگذارید و سپس سبزی ها را داخل آن قرار دهید و انتهای نایلون را گره بزنید و در یخچال قرار دهید. قرار دادن یک دستمال نخی یا دستمال کاغذی روی آن، رطوبت سبزی را از بین می برد و از خرد شدن آن جلوگیری می کند. سپس با توجه به نیاز روزانه خود می توانید سبزی ها را بردارید و بدون نگرانی از خراب شدن آن ها را بشویید و استفاده کنید زیرا با این سس سبزیجات شما برای مدت طولانی تازه می مانند.

چگونه سبزیجات را تازه نگه داریم



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.