افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

روشنک: بازی سپاهان در جام حذفی به تعویق افتاد/ استقلال و پرسپولیس نامه بنویسند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 194936
روشنک: بازی سپاهان در جام حذفی به تعویق افتاد/ استقلال و پرسپولیس نامه بنویسند – پرسپولیس نیوز

مسئول مسابقات حذفی جام حذفی از به تعویق افتادن دیدار سپاهان مقابل شمس آذر قزوین در جام حذفی خبر داد و در مورد دو دیدار دیگر نیز تصمیم گیری خواهد شد. امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال در گفت وگو با تسنیم، آیا امکان دارد که دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به […]

مسئول مسابقات حذفی جام حذفی از به تعویق افتادن دیدار سپاهان مقابل شمس آذر قزوین در جام حذفی خبر داد و در مورد دو دیدار دیگر نیز تصمیم گیری خواهد شد.

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال در گفت وگو با تسنیم، آیا امکان دارد که دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دلیل صعود تیم ایران به نیمه نهایی ملت های آسیا به تعویق بیفتد؟ جام. این موارد در آیین نامه فدراسیون فوتبال پیش بینی شده و قانونی برای این موضوع وجود دارد.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان دیروز پس از پایان بازی به صورت شفاهی درخواست تعویق بازی را داشت و صبح امروز نامه رسمی ارسال کرد. با توجه به اینکه این تیم 4 ملی پوش دارد بازی جام حذفی آنها به تعویق می افتد. استقلال و پرسپولیس نیز گفت و گوی شفاهی داشته اند اما با توجه به اینکه این دو باشگاه 2 و 3 تیمی هستند باید درخواست خود را به صورت کتبی ارائه و سپس بررسی شود.

مسئول برگزاری مسابقات جام خولا گفت: هنوز تصمیمی برای بازی استقلال و پرسپولیس در جام خولا نگرفته ایم و همانطور که گفتم بعد از درخواست رسمی بررسی می کنیم. فعلا تنها قطعیت به تعویق افتادن بازی سپاهان است.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود و تیم فوتبال ایران چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف قطر می رود. فینال روز شنبه 21 فوریه برگزار می شود.

طبق برنامه در این مرحله سپاهان به مصاف شمس آذر، استقلال در رفسنجان با مس و پرسپولیس در تهران میزبان نفت و گاز گچساران خواهند بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)