افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

روسیه در جنگ با ناتو مانند جنگ اوکراین عمل نخواهد کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 198057
روسیه در جنگ با ناتو مانند جنگ اوکراین عمل نخواهد کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت و رئیس جمهور سابق روسیه تاکید کرد که ارتش روسیه در جنگ احتمالی با ناتو مانند جنگ اوکراین عمل نخواهد کرد. ارسال پیام در شبکه اجتماعی روسیه از موشک هایی استفاده خواهد کرد که در مسیر درستی قرار نخواهند گرفت. مدودف همچنین […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت و رئیس جمهور سابق روسیه تاکید کرد که ارتش روسیه در جنگ احتمالی با ناتو مانند جنگ اوکراین عمل نخواهد کرد.

ارسال پیام در شبکه اجتماعی روسیه از موشک هایی استفاده خواهد کرد که در مسیر درستی قرار نخواهند گرفت.

مدودف همچنین هفته گذشته هشدار داد که تمرین فعلی ناتو یک بازی خطرناک آتش است. وی افزود: «اگر این ائتلاف تصمیم گرفته است در چنین سطحی رزمایش انجام دهد، به این معنی است که آنها واقعاً از چیزی می‌ترسند».

این مقام ارشد دولت روسیه در ادامه گفت: روسیه به هیچ یک از کشورهای ناتو حمله نخواهد کرد، اما اگر تمامیت ارضی روسیه را نقض کنند، با واکنش فوری مواجه خواهند شد.

مدودف همچنین تاکید کرد که “اگر هر یک از کشورهای ناتو پایگاه های هوایی خود را در اختیار نئونازی ها قرار دهد، یک هدف قانونی نابود خواهد شد.”

هفته گذشته، کریستوفر کاولی، فرمانده ارشد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، اعلام کرد که نزدیک به 90000 نیروی نظامی در بزرگترین رزمایش نظامی ناتو در چند دهه اخیر با عنوان «مدافع پایدار 2024» شرکت خواهند کرد. این تمرین از هفته جاری آغاز شده و تا اردیبهشت (بیش از سه ماه) ادامه خواهد داشت.

ژنرال آمریکایی پس از نشست دو روزه روسای دفاع ملی در بروکسل به خبرنگاران گفت: ائتلاف (ناتو) با حرکت نیروهای فراآتلانتیک از آمریکای شمالی توانایی خود را برای تقویت منطقه یورو-آتلانتیک نشان خواهد داد.

وب سایت «بارون» نیز به نقل از کریستوفر کاولی نوشت: این رزمایش چند ماهه با هدف آزمایش توانایی ناتو در مقابله با دشمنانی مانند روسیه است. یگان های نظامی از 31 عضو ناتو نیز در این رزمایش حضور دارند و همچنین نیروی نظامی سوئد که می خواهد به ناتو بپیوندد. به گفته بارنز، این رزمایش شامل یک سری تمرینات فردی کوچکتر از آمریکای شمالی تا جناح شرقی ناتو در نزدیکی مرز روسیه است و شامل 50 کشتی جنگی، 80 هواپیما و بیش از 1100 خودروی نظامی خواهد بود.

این رزمایش که بزرگترین رزمایش ناتو از زمان Reforger در سال 1988 در طول جنگ سرد است، در حالی برگزار می‌شود که ناتو پیش از جنگ روسیه علیه اوکراین، دفاع خود را بررسی می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.