افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

روز موعود دو ملی پوش در قطر فرا رسید

  • کد خبر : 188155
روز موعود دو ملی پوش در قطر فرا رسید

شاگردان امیر قلعه نویی در حالی به برنامه ریزی خود ادامه می دهند که نقش دو بازیکن مصدوم این دیدار در هاله ای از بلاتکلیفی است. امروز تکلیف دو بازیکن تیم ایران که در جام ملت های آسیا 2023 به مصاف سوریه می روند مشخص می شود. تیم فوتبال ایران عصر امروز در دوحه قطر […]

شاگردان امیر قلعه نویی در حالی به برنامه ریزی خود ادامه می دهند که نقش دو بازیکن مصدوم این دیدار در هاله ای از بلاتکلیفی است.

امروز تکلیف دو بازیکن تیم ایران که در جام ملت های آسیا 2023 به مصاف سوریه می روند مشخص می شود.

تیم فوتبال ایران عصر امروز در دوحه قطر تمرینات تاکتیکی خود را برای دیدار مقابل سوریه آغاز می کند. شاگردان امیر قلعه نویی در حالی به برنامه ریزی خود ادامه می دهند که نقش دو بازیکن مصدوم این دیدار در هاله ای از بلاتکلیفی است.

مهدی ترابی پیش از دیدار نهایی تیم ایران در مرحله گروهی مقابل امارات به تمرینات این گروه پیوست اما استفاده از این بازیکن همچنان در هاله ای از بلاتکلیفی به سر می برد و سید مجید حسینی، گزینه اول جانشینی محمدحسین کنعانی زادگان همچنان با مشکل مواجه است. با مصدومیتش

رهایی کامل ترابی از مصدومیت شاید نیاز فوری امیر قلعه نویی برای بازی با سوریه به دلیل عملکرد ایده آل هافبک هایی مانند سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قیدی و علی قلی زاده و … باشد، اما کنار گذاشتن کنعانی زادگان. به خاطر دریافت دو کارت زرد است. در مرحله گروهی مهمترین دغدغه کادرفنی تیم ملی ایران ارزیابی وضعیت حسینی و رساندن او به این دیدار مهم است.

دیدار تیم های فوتبال ایران و سوریه از ساعت 19 روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 برگزار می شود.

آنچه دیگران می خوانند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.