افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

روز جمعه شاهد یک بازی با کیفیت خواهیم بود

  • کد خبر : 360701
روز جمعه شاهد یک بازی با کیفیت خواهیم بود

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم فردا (جمعه) دیداری با کیفیت مقابل تیم ملوان داشته باشیم و به پیروزی فکر می کنیم. خوزه مورایس پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با بندرانزلی افزود: برای من خیلی مهم نیست که در ابتدای فصل رکورد شکست ناپذیری را بشکنم اما به برد فکر می کنم […]

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم فردا (جمعه) دیداری با کیفیت مقابل تیم ملوان داشته باشیم و به پیروزی فکر می کنیم.

خوزه مورایس پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با بندرانزلی افزود: برای من خیلی مهم نیست که در ابتدای فصل رکورد شکست ناپذیری را بشکنم اما به برد فکر می کنم و ذهنیت برنده داریم. اما نمی توانم حدس بزنم چه خواهد گذشت.”

مورائیس تصریح کرد: ما همیشه برای پیروزی می رویم و اگر رکوردی را بشکنیم، موفقیت تیم و هواداران است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این اولین بار نیست که بازی خانگی داریم و فکر می کنم اولین بازی خانگی ما در ورزشگاه فولادشهر باشد.

وی ادامه داد: یادم هست در دقایق پایانی بازی مقابل فولاد شکست خوردیم و این موضوع خوشحال کننده ای نیست. این دومین بار است که به عنوان میزبان در ورزشگاه ذوب آهن بازی می کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار مقابل این تیم بسیار خوب است و امیدوارم شرایط ورزشگاه برای بازی حرفه ای دو تیم مهیا باشد.

مورائیس درباره وضعیت ملی پوشان برای بازی فردا نیز گفت: ملی پوشان ما از بازی در تیم ملی خسته شده اند اما بازی برای سپاهان را دوست دارند و امیدوارم بتوانند بازی کنند.

و افزود: نمی دانیم بازیکنان جدید قرارداد می بندند یا نه، اما تا زمانی که بازی می کنند، همیشه به عنوان بازیکن حرفه ای آماده خواهند بود، اما نمی دانم شرایط آنها برای فردا چگونه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: البته بازیکنان برای هماهنگی بهتر و حضور در این بازی ها نیاز به زمان دارند.

وی در مورد وضعیت چمن فولادشهر نیز گفت: اگر زمین خوب نباشد، برنامه این است که مسابقات طولانی برگزار شود، اما بازی های باکیفیت را دوست دارم و امیدوارم شرایط زمین برای بازی های باکیفیت مهیا باشد.

مورائیس گفت: یک بازی باکیفیت برای بازیکنان، هواداران و بینندگان تلویزیون در دسترس است و ما سعی می کنیم یک بازی با کیفیت ارائه دهیم.

وی در خصوص حضور بازیکنان سابق سپاهان در ملوان گفت: نمی دانیم چه کسانی بازی می کنند اما حضور امید نورافکن بسیار قابل احترام است و غیبت او در تیم ما احساس می شود زیرا او با سربازی جدا شده و این قابل درک است. “

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: این بازیکن در دیدارهای ملی بودخ و ملوان گلزنی کرده است که برای امید طبیعی است چون روحیه رهبری در بازی دارد، بازیکنی حرفه ای است و در اختیار تیم امید خواهد بود. تیم او .

وی با بیان اینکه امیدوارم بهترین ها را برای امید ایلفافان در آینده داشته باشم، گفت: در خصوص شرایط تیم و مسائل مربوط به سقف بودجه و موارد اخیر، شرایط بودجه همه باشگاه ها را درگیر کرده است زیرا بحث مالی مهم است.

مورائیس گفت: ما به عنوان سرپرست باشگاه تصمیماتی می گیریم که برای موفقیت باشگاه است و آمدن و رفتن بازیکنان یک روند طبیعی است و باید به آن عادت کنند.

و افزود: داوران برای تیم تصمیم می گیرند نه برای خودشان و اگر طرفدار باشم به سران تیم اعتماد دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط این تیم در روزهای اخیر و تلفات اخیر خاطرنشان کرد: به عنوان یک هوادار هوادار باشید و تصمیم گیری را به تصمیم گیرندگان بسپارید، هر کدام به نفع تیم تصمیم می گیرند.

وی تاکید کرد: باید به هم احترام بگذاریم و جلو برویم زیرا هرکسی که مسئولیت دارد نیاز به حمایت هواداران دارد.

موریس گفت که ممکن است برخی از تصمیمات کسانی که تصمیم می گیرند دوست نداشته باشیم، اما باید با هم زندگی کنیم و از کسانی که تصمیم می گیرند حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: مطمئن باشیم این تصمیم ما را خوشحال می کند و این موفقیت در گرو فضای مناسب است.

مورائیس گفت: من در مورد کسی صحبت نمی کنم زیرا خط دفاع و گروه تغییر کرده است، باید 2 نفر زیر 21 سال روی نیمکت باشند و این تصمیم کمی سخت است./ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.