افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

روز تولدت اون دختری باش که میگه چیکار کردی که اینقدر خوشگل شدی؟ / نحوه کشیدن خط چشم گرافیکی

  • کد خبر : 164403
روز تولدت اون دختری باش که میگه چیکار کردی که اینقدر خوشگل شدی؟  / نحوه کشیدن خط چشم گرافیکی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: استایل تنها در لباس، کیف و کفش نیست، بلکه تکمیل یک ظاهر کامل را می توان استایل نامید. به عنوان مثال، علاوه بر لباس اصلی، لوازم جانبی و آرایش نیز بسیار مهم است. آرایش تنها عنصر زیبایی چهره نیست و با افزایش اعتماد به نفس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: استایل تنها در لباس، کیف و کفش نیست، بلکه تکمیل یک ظاهر کامل را می توان استایل نامید. به عنوان مثال، علاوه بر لباس اصلی، لوازم جانبی و آرایش نیز بسیار مهم است. آرایش تنها عنصر زیبایی چهره نیست و با افزایش اعتماد به نفس حس بسیار خوبی را نیز به خانم ها منتقل می کند. آرایش یکی از فعالیت های هیجان انگیزی است که می تواند روحیه یک خانم را بهبود بخشد، البته اگر آن خانم اصلاً فرد دیگری نباشد! بلکه تنها ایرادی که باید برطرف شود ایجاد طرحی زیبا بر روی قاب هاست. مثلا یکی از این طرح ها خط چشم است.

خدایا قبول داری که خط چشم میتونه صورت رو زیبا کنه و از طرفی کشیدنش واقعا سخته؟ البته خط چشم ها فوق العاده متنوع و متفاوت هستند، اما از ساده ترین تا سخت ترین، همه استعداد به حساب می آیند و دختران و خانم های زیادی را می بینید که مثلاً حتی آموزش آرایش هم ندیده اند. اما خط چشم را تمیز، زیبا و جذاب می کشند. اما فراتر از این مسائل، یکی از جذاب ترین مدل های خط چشم و البته سخت ترین آن، سبک گرافیکی است که برخی از خانم ها و جوانان آن را به صورت متنوع و یا برای مراسم هایی مانند تولد، مهمانی و عروسی می پوشند و به نظر می رسد که چنین می کنند. شما آن حرکت را هر روز انجام می دهید. در ادامه به بررسی انواع مختلف این مدل خط چشم می پردازیم.

خط چشم شناور به شما چهره ای شیک و جذاب می دهد.

خط چشم شناور را می توان یکی از ساده ترین سبک های خط چشم گرافیکی دانست. از آنجایی که کشیدن خط چشم دشوار است، این مدل ممکن است یکی از ساده ترین ها باشد. برای داشتن چنین خط چشمی ابتدا باید یک سایه پرایمر پشت پلک خود بزنید و سپس سایه چشم را به صورت رفت و برگشت روی چین صورتتان بزنید و سپس سایه تیره تر را گوشه چشم بزنید و استفاده کنید. آن را با یک بازی خوب برای او. حالا به کمک خط چشم یا مداد چشم خود یک خط نازک به موازات نوک پلک در قسمت چینی چشم بکشید و تمام. رنگش قطعا زیباتره!

خط چشم پررنگ برای پلک پایین.

اغلب خانم ها فقط روی پلک بالایی خط چشم می زنند در حالی که استفاده از یک خط چشم جذاب و مناسب در پلک پایین می تواند بسیار جذاب باشد. این حرکت یک ترفند فوق العاده برای زیباتر شدن چشمان شماست. برای کشیدن چنین خط چشمی می توانید از مداد چشم یا خط چشم رنگی استفاده کنید و آن را در انتهای خط مژه بکشید. البته دقت کنید که تمیز بیرون بیاید و حتما باید تمرین و تکرار کنید تا به آستری زیبا برسید، پس عجله نکنید. این خط چشم ممکن است به طور طبیعی درست زیر خط مژه و همچنین خط پلک باشد و ممکن است کمی بلند شود و حالت بالدار به خود بگیرد.

خط چشم گرافیکی 9

با خط چشم کلئوپاترا لوکس ترین باشید

اگر در تاریخ یک نفر را ملاقات کنیم که واقعاً عاشق خط چشم باشد، قطعاً آن شخص کلئوپاترا خواهد بود. این مدل خط چشم فوق العاده لوکس و کلاسیک یکی از مدل های خط چشم بالدار محسوب می شود که چشمان شما را به دلخواه معشوق ساده و در عین حال شگفت انگیز می کند. برای رسیدن به چنین خط چشمی ابتدا باید از مژه های بالایی شروع کنید و یک خط چشم کلاسیک و بالدار روی ناحیه مژه خود بکشید. مرحله بعدی کشیدن خط چشم شناور در چین چشم است که می توانید آن را ادامه دهید تا انتهای آن به بال متصل شود.

ناگفته نماند که مثلاً می توانید ضخامت خط چشم شناور را اغراق کنید و آن را پهن و چشمگیر کنید و خط چشم را بیشتر به سمت بیرون حرکت دهید و به رنگارنگ تر نشان دادن آن ادامه دهید. در مرحله بعد باید کمی خط چشم زیر پلک پایین بکشید و فقط گوشه داخلی چشم را بدون خط چشم بگذارید تا چشمانتان خیلی کوچک به نظر نرسد.

7 نکته برای آرایش چشم که یاد گرفتیم و ما را تحسین کردند



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.