افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

روزی 500 تماس با اورژانس کاشان می گیرند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 366211
روزی 500 تماس با اورژانس کاشان می گیرند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فرضی پور روز سه شنبه در نشست خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز به عنوان یک سامانه حیاتی در حال حاضر با ۳۱ پایگاه فعال در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به ارائه خدمات پزشکی در خارج از بیمارستان اختصاص دارد. وی با تبریک هفته اورژانس 115 و فوریت […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فرضی پور روز سه شنبه در نشست خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز به عنوان یک سامانه حیاتی در حال حاضر با ۳۱ پایگاه فعال در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به ارائه خدمات پزشکی در خارج از بیمارستان اختصاص دارد.

وی با تبریک هفته اورژانس 115 و فوریت های پزشکی به وضعیت فعلی این مرکز در منطقه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 210 نفر در این بخش مشغول به کار هستند که از این تعداد 180 نفر پرسنل عملیاتی و حدود 20 نفر در مرکز ارتباط هستند. . همه آنها تحصیلات آکادمیک را در زمینه های فوریت های پزشکی، پرستاری و بیهوشی به پایان رسانده اند.

رئیس اورژانس کاشان درباره فعالیت های اورژانس پیش بیمارستانی اظهار داشت: روزانه حدود 500 تماس با مرکز اورژانس 115 دریافت می شود و با توجه به محدود بودن تعداد آمبولانس ها، کارشناسان ما بیماران را در اولویت قرار می دهند تا آمبولانس ها به موارد اورژانس بیشتری اعزام شوند.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات موجود گفت: در حال حاضر حدود 31 آمبولانس در سطح شهر و جاده های کاشان و کاشان فعال است. آران و بیدگل برای خدمت رسانی به بیماران اورژانسی در فواصل زمانی مختلف با تیم های تخصصی و تیم های آموزش دیده تاسیس شده است.

فرضی پور با بیان اینکه اورژانس به عنوان یکی از ارکان اصلی خدمات درمانی در کشور شناخته می شود، تصریح کرد: تیم های اورژانس به عنوان فرشتگان نجات در کنار شهروندان هستند و امیدواریم با افزایش آگاهی، خدمات ما بیش از پیش ارتقا یابد. و حمایت های لازم.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.