افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

روزی به بارسا برمی گردم

  • کد خبر : 191856
روزی به بارسا برمی گردم

آفتاب نیوز: بارسلونا فردا شب از ساعت 21:30 در ادامه رقابت های لالیگا به مصاف اوساسونا می رود. ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری پیش از این دیدار درباره بیانیه خداحافظی خود در پایان فصل گفت: پس از اعلام من فکر می کنم زمان اتحاد فرا رسیده است. این روزهای سختی است و ما […]

آفتاب نیوز:

بارسلونا فردا شب از ساعت 21:30 در ادامه رقابت های لالیگا به مصاف اوساسونا می رود.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری پیش از این دیدار درباره بیانیه خداحافظی خود در پایان فصل گفت: پس از اعلام من فکر می کنم زمان اتحاد فرا رسیده است. این روزهای سختی است و ما بیش از هر زمان دیگری به اتحادیه هواداران بارسلونا نیاز داریم. هواداران ما را ناامید نکرده اند و من از آنها برای حمایتشان پس از بیانیه ام تشکر می کنم.

وی افزود: باید متحد باشیم تا فصل را در بالاترین جایگاه ممکن به پایان برسانیم. ما باید بیشتر حمله کنیم و سازماندهی بیشتری داشته باشیم. ما هنوز هم می توانیم عملکرد خود را بهبود بخشیم. دو جام دیگر باقی مانده و 11 امتیاز با صدر لالیگا فاصله داریم و می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنیم.

ژاوی گفت: «پپ گواردیولا و ارنستو والورده قبلاً به من گفته اند. من دیدم که لوئیس انریکه رنج می برد. فرسودگی ربطی به وضعیت مالی باشگاه ندارد. من باشگاه را بالاتر از خودم در اولویت قرار داده ام. شما (رسانه ها) به من گفتید که 200 بهانه آوردم، اما اینطور نیست و با شرایط و سختی ها وفق داده ام.

و افزود: احتمال بازگشت را رد نمی کنم. هر زمان که بارسلونا به من نیاز داشته باشد، در دسترس خواهم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.