افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

روزها شروع به گرم شدن می کنند، عطر خود را با توجه به فصل انتخاب کنید. ما سه عطر زنانه شیک و تابستانی را معرفی می کنیم.

  • کد خبر : 20757
روزها شروع به گرم شدن می کنند، عطر خود را با توجه به فصل انتخاب کنید.  ما سه عطر زنانه شیک و تابستانی را معرفی می کنیم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز این را فراموش نکن علاوه بر پوشیدن لباس، کیف و کفش مناسب، ظاهر و استایل شیک به بوی خوب و رایحه نیز بستگی دارد و نکته مهم در این مورد این است که انتخاب از بین انواع عطرها با رایحه و ماندگاری متفاوت کار دشواری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز این را فراموش نکن علاوه بر پوشیدن لباس، کیف و کفش مناسب، ظاهر و استایل شیک به بوی خوب و رایحه نیز بستگی دارد و نکته مهم در این مورد این است که انتخاب از بین انواع عطرها با رایحه و ماندگاری متفاوت کار دشواری است. وظیفه. بنابراین اولین پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به فصلی که در آن قرار دارید، عطر مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته برای انتخاب عطر باید با برندها و رایحه های شیک و مد روز آشنا باشید و در این مقاله می خواهیم همین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. عطرها تفاوت های زیادی دارند، عواملی مانند غلظت عصاره های روغنی در عطر، شدت و ماندگاری اسانس ها و ترکیبات معطر به کار رفته در ادکلن همگی از عوامل تاثیرگذار در عطرهای مختلف هستند. برای انتخاب عطر مناسب لازم است نت های مختلف عطر و رایحه عطر مورد نظر خود را بشناسید و از بین خانواده خود انتخاب کنید. جالب است بدانید که عطرها از 78 تا 95 درصد الکل طبیعی به همراه اسانس ساخته شده اند.

مقدار اسانس به کار رفته در هر عطر به عطرها نام های مختلفی می دهد که خوب است با آن ها آشنا شوید. به عنوان مثال، عطرها به چند دسته با نام های عطر، ادو پرفیوم، ادو تویلت، ادکلن و رایحه تقسیم می شوند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از عطرهای شیک زنانه آشنا شوید.

دیور جادور + جورجیو آرمانی راه من است

عطر جورجیو آرمانی My V; با رایحه گلی متفاوت آشنا شوید

عطر جورجیو آرمانی یکی از عطرهای شیک زنانه است که همیشه برای رایحه گلی خود طرفداران زیادی داشته است. این عطر اولین بار در سال 2020 روانه بازار شد. عطرساز آن Carlos Benaim Bruno Ivanovic است و از خانواده رایحه های گلی است. اسانس های استفاده شده در این عطر شامل ترنج، شکوفه پرتقال، یاس، گل همیشه بهار، مشک، وانیل و سدر است. بنابراین به جرات می توان گفت که Giorgio Armani My Way نماینده درخشان روند فعلی گل های سفید جدید است. در مورد ماندگاری می توان گفت ماندگاری عطر زنانه Giorgio Armani My V بسیار بالاست.

دیور جادور + جورجیو آرمانی راه من است

دیور جادور + جورجیو آرمانی راه من است

عطر جادویی دیور; جادوی زنانه برند دیور

Jadur عطری جذاب و مدرن است که در این 10 سال به طرز عجیبی نام دیور را در سراسر جهان مطرح کرده است، این عطر در سال 1999 توسط Calice Becker معرفی شد. این عطر زنانه پرطرفدار را می توان سینی گل و میوه دانست که برای هر خانم شیکی می تواند گزینه مناسبی باشد. نت های اولیه و میانی این عطر می تواند ترنج، ماندارین، ماگنولیا، هلو، خربزه، گلابی، گل رز، فریزیا، بنفشه، یاس، گل برفی، مرزنجوش، ارکیده، آلو و نت پایانی آن مشک باشد. , وانی , سدر, توت سیاه.

دیور جادور + جورجیو آرمانی راه من است

دیور جادور + جورجیو آرمانی راه من است

رژ لب قرمز باکارات; رایحه ای مجلل و زعفران.

دو سال پس از استقبال بسیار خوب از عطر Baccarat Rouge 540 White، در سال 2017 نسخه دیگری از این عطر با نام Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum عرضه شد. این نسخه مانند عطر قبلی یونیسکس بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. بطری این عطر به رنگ قرمز است و به همین دلیل بسیاری از افراد این عطر را با نام عطر باکارات روژ رد می شناسند.رایحه ابتدایی و میانی این عطر را می توان زعفران، بادام، سدر و یاس مصری دانست و نت پایانی آن چوبی است. ، عنبر و مشک.

دیور جادور + جورجیو آرمانی راه من است

دیور جادور + جورجیو آرمانی راه من است

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.