افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

روزهای دبیرستان نگار جواهریان / زیبایی که سر و گردن بالاتر از ترانه است

  • کد خبر : 285511
روزهای دبیرستان نگار جواهریان / زیبایی که سر و گردن بالاتر از ترانه است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- کم نیستند بازیگرانی که با حاشیه سازی و انتشار اخبار و تصاویر نامتعارف به شهرت می رسند و همچنین فکر می کنند پله های ترقی را طی می کنند. در حالی که خیلی از بازیگران دیگر هستند که واقعاً این مراحل را گام به گام، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- کم نیستند بازیگرانی که با حاشیه سازی و انتشار اخبار و تصاویر نامتعارف به شهرت می رسند و همچنین فکر می کنند پله های ترقی را طی می کنند. در حالی که خیلی از بازیگران دیگر هستند که واقعاً این مراحل را گام به گام، زیبا و بدون حاشیه طی کرده اند، حالا به هنرمندانی جذاب و ایده آل تبدیل شده اند. نگار جواهریان دقیقا یکی از این چهره هاست که سال ها در این عرصه بازی کرد و نقش های متفاوتی از جمله یک زن معلول در فیلم «استخر نقاشی» یا یک زن قوی و جذاب در فیلم «خاتون» و… را بازی کرد. بحث برانگیز اما با استعداد و مهارت تبدیل به فردی قابل احترام و البته هنرمند و قابل اعتماد خواهد شد. نگار جواهریان قرار بود برای اولین بار در فیلم «با یک ترانه 15 ساله ام» جلوی دوربین برود اما این نقش را ترانه علیدوستی بازی می کرد و بازیگر دهه 60 ما تنها در نقش کوتاهی بازی کرد.

نگار جواهریان در این شغل که دختر دبیرستانی محسوب می شود، تنها 19 سال داشت. او تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است و در بالا دو تا از بهترین و پرمخاطب ترین آثار او را به نمایش گذاشته ایم. البته نقطه شهرت جسورانه این بازیگر به زمانی برمی گردد که ازدواج او با رامبد جوان علنی شد. در حالی که رامبد جوان از سحر دولتشاهی طلاق گرفت، مدتی نگذشت که با نگار جواهریان ازدواج کرد و این زوج اکنون صاحب یک پسر شده اند. نگار جواهریان متولد 1361 است و در حال حاضر 42 سال سن دارد در حالی که چهره طبیعی و زیبای او سن کمتری را نشان می دهد. نگار جواهریان در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم «طلا و مس» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد و همچنان چهره ای شناخته شده و محبوب باقی مانده است. در ادامه می توانید عکس های قبل و بعد این بازیگر زن را از گذشته تا کنون مشاهده کنید.

جواهریان تکذیب

جواهریان تکذیب

جواهریان تکذیب

جواهریان تکذیب

جواهریان تکذیب



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=285511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.