افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

روزهای بدتر در پیش است/پیروزی در جنگ غزه ممکن نیست – خبرگزاری مهر ایران و جهان خبر

  • کد خبر : 187716
روزهای بدتر در پیش است/پیروزی در جنگ غزه ممکن نیست – خبرگزاری مهر ایران و جهان خبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «امی آیالون» رئیس رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه فرانسوی «لوموند» نسبت به ظهور انتفاضه جدید در کرانه باختری هشدار داد. آیالون وی با اشاره به وضعیت بد رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگر اسرائیل صلح را نپذیرد روزهای بدتر از 16 مهر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «امی آیالون» رئیس رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه فرانسوی «لوموند» نسبت به ظهور انتفاضه جدید در کرانه باختری هشدار داد.

آیالون وی با اشاره به وضعیت بد رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگر اسرائیل صلح را نپذیرد روزهای بدتر از 16 مهر را پیش رو خواهد داشت.

رئیس سرویس امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی شابک وی با اشاره به بی برنامگی این رژیم در خصوص آینده جنگ غزه افزود: پیروزی در جنگ غزه امکان پذیر نیست.

آیالون وی اعتراف کرد که حتی اگر رژیم صهیونیستی تمامی فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را بکشد، حماس نابود نخواهد شد.

رئیس سابق شابک وی با اشاره به پایگاه مردمی جنبش حماس در میان مردم فلسطین تاکید کرد: برخی فلسطینی ها از حماس حمایت می کنند. تائیدیه آنها انجام می دهند، دلیل این است. تائیدیه پایبندی آنها به ایدئولوژی حماس نیست، بلکه آنها حماس را تنها سازمانی می دانند که برای آزادی خود و پایان اشغال مبارزه می کند.

گفتنی است مقاومت فلسطین در 16 مهرماه سال گذشته در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، عملیات بی نظیر «طوفان الاقصی» را انجام داد و ضمن تحمیل اطلاعات جدی، موفق شد چندین صهیونیست را به اسارت بگیرد. شکست در این رژیم با گذشت بیش از 3 ماه و نیم حمله نظامی به غزه، رژیم صهیونیستی نتوانسته این اسرا را آزاد کند و این موضوع به یکی دیگر از شکست های بزرگ این رژیم تبدیل شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.