افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

روزانه 300 تن گوشت مرغ در استان سمنان تولید می شود

  • کد خبر : 412725
روزانه 300 تن گوشت مرغ در استان سمنان تولید می شود

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا صادقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که برای سیزدهمین بار در سال جاری برگزار شد، از تولید روزانه 300 تن گوشت مرغ در واحدهای مرغداری استان سمنان خبر داد. سازماندهی شده توسط دولت . وی با بیان اینکه روزانه 50 تن گوشت مرغ گرم در استان سمنان توزیع […]

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا صادقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که برای سیزدهمین بار در سال جاری برگزار شد، از تولید روزانه 300 تن گوشت مرغ در واحدهای مرغداری استان سمنان خبر داد. سازماندهی شده توسط دولت .

وی با بیان اینکه روزانه 50 تن گوشت مرغ گرم در استان سمنان توزیع می شود، افزود: مابقی گوشت مرغ تولیدی در استان سمنان به استان های همجوار به ویژه تهران و میادینی مانند بهمن می رود.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با تایید خوب بودن وضعیت انبارهای کالایی در استان گفت: در اقلام اساسی مورد نیاز مردم کمبودی نداریم.

صادقی با بیان اینکه توزیع مرغ در استان همانند گذشته در حال انجام است افزود: مشکلی در زمینه تامین و توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز در استان وجود ندارد و اقدامات لازم در این راستا انجام شده است.

وی همچنین از ذخیره سازی 75 هزار تن گندم در استان سمنان خبر داد و گفت: مطالبات گندم کاران استان به طور کامل برآورده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: یکی از وظایف اصلی این ستاد که از سوی دبیرخانه شورای تامین استان ابلاغ شده، تامین کالاهای اساسی است که لازم است اقدامات لازم برای اجرای این امر انجام شود.

صادقی افزود: استانداران باید نظارت بر بازار خود را تشدید کرده و گزارشی از موجودی کالاهای اساسی در شهرستان ها به دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.