افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

روزانه چهار میلیون دلار کالا از گمرک اصفهان صادر می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 116117
روزانه چهار میلیون دلار کالا از گمرک اصفهان صادر می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

پیام رسان کوهستانی بینی در گفتگو با خبرنگار مهر در باره عملکرد هفت ماهه گمرکات استان اصفهان در سال جاری حاکی از آن است: صادرات استان از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال یک میلیون و 354 هزار تن و به ارزش 847 میلیون و 786 هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه قبل […]

پیام رسان کوهستانی بینی در گفتگو با خبرنگار مهر در باره عملکرد هفت ماهه گمرکات استان اصفهان در سال جاری حاکی از آن است: صادرات استان از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال یک میلیون و 354 هزار تن و به ارزش 847 میلیون و 786 هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن. از نظر وزنی 8 درصد و از نظر ارزشی 2 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در 216 روز اول سال 1402 (با احتساب روزهای تعطیل) به طور میانگین سه میلیون و 943 هزار دلار و 6 میلیون و 299 هزار کیلوگرم کالا از گمرک اصفهان صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان اقلام صادراتی گمرکات استان اصفهان را 616 نوع کالا برشمرد و بیان کرد: تپه ها محصولات صادراتی گمرک استان اصفهان چدن و ​​فولاد و فرآورده های آن، محصولات پتروشیمی، فرش دستباف و ماشینی و لبنیات است.

کوهستانی بینی وی تعداد کشورهای هدف صادراتی از طریق گمرکات استان اصفهان را 87 کشور برشمرد و اظهار داشت: در این مدت کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، ترکیه و امارات مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات استان اصفهان بوده اند.

وی درباره واردات کالا از گمرکات استان اصفهان نیز اظهار کرد: در هفت ماهه امسال 71 هزار و 48 تن کالا به ارزش 365 میلیون دلار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از گمرکات استان اصفهان ترخیص شد. از نظر وزن 12 درصد است که از نظر ارزش هشت درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل گمرک استان اصفهان عمده کالاهای وارداتی از گمرکات ماشین آلات مکانیکی و برقی، خطوط تولید، قطعات و قطعات و مواد اولیه و واسطه ای مورد نیاز واحدهای تولیدی را برشمرد و اظهار داشت: در این مدت، مهمترین کشورهای جهان مبدا واردات به گمرکات استان اصفهان چین، امارات متحده عربی، ترکیه، آلمان و ایتالیا می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.