افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

روحیه مقاومت با ترور فرماندهان محور مقاومت از بین نمی رود

  • کد خبر : 409151
روحیه مقاومت با ترور فرماندهان محور مقاومت از بین نمی رود

امیر سرتیپ نصیرزاده در پیامی به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین تاکید کرد: ترور فرماندهان محور مقاومت، مبارزه با ظلم را تشدید می کند. خبرگزاری میزان – سردار سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را تسلیت گفت. متن این […]

امیر سرتیپ نصیرزاده در پیامی به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین تاکید کرد: ترور فرماندهان محور مقاومت، مبارزه با ظلم را تشدید می کند.

خبرگزاری میزان – سردار سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که مرده اند، و از آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

شهادت مجاهد بزرگ و شهید سعید رئیس شورای اجرایی حزب الله جناب سید هاشم صفی الدین رضوان رضوان الله تعالی علیه که به همراه جمعی از بهترین برادران مجاهد خود به لقاء الله پیوست. حمله وحشیانه جنایتکاران صهیونیست، درد دیگری در دل مومنان و آزادی خواهان جهان است. جنایات بیشمار این رژیم نامشروع را افزود و تایید کرد.

سید هاشم صفی الدین سال های زیادی از عمر شریف خود را در کنار برادر شهید والا مقامش جناب آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مبارزه با استکبار صهیونیستی گذراند و در پایان قهرمانانه به شهدای مقاومت پیوست.

دشمن صهیونیستی باید بداند که با ترور فرماندهان و نخبگان محور مقاومت، نه تنها روحیه مقاومت از بین نمی رود، بلکه خون پاک و مطهر این شهدا، کوره مبارزه با ظلم را گرم خواهد کرد.

شهادت مظلومانه این عالم دینی را به پیامبر اکرم (ص)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای، حوزه های علمیه جهان و مجاهدان عرصه مقاومت اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. . من با این شهید بزرگوار مشکل دارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.