افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

روحانی پس از ثبت نام نزد خبرگان: فعلا مبنایی برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی ندارم.

  • کد خبر : 125131
روحانی پس از ثبت نام نزد خبرگان: فعلا مبنایی برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی ندارم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن روحانی پس از ثبت نام در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انتخابات سراسری و مهمترین انتخابات سراسری است. زیرا در سایه این انتخابات، نمایندگان ملت به مجلس خبرگان رهبری راه می یابند و در روزی که لازم باشد، […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن روحانی پس از ثبت نام در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انتخابات سراسری و مهمترین انتخابات سراسری است. زیرا در سایه این انتخابات، نمایندگان ملت به مجلس خبرگان رهبری راه می یابند و در روزی که لازم باشد، این مجلس با رای خود جهت نظام را تعیین می کند، زیرا تأثیر این مجلس. از همه مجالس مهمتر است، انتخاب خبرگان هم همینطور.

وی افزود: این انتخابات فرصت خوبی است تا نامزدها اهمیت این مجلس را برای مردم تشریح کنند. پس از رحلت امام مجلس خبرگان رهبری، ایشان کارهای بزرگی انجام دادند و وظایف دیگری را که طبق قانون بر عهده ایشان گذاشته شده بود، انجام دادند.

روحانی تصریح کرد: من سه دوره نماینده مجلس خبرگان بودم، طبیعی است که در این انتخابات هم شرکت می کنم و در مجموع بارها از جمله پنج دوره انتخابات مجلس در معرض آرای ملت قرار گرفتم. ، سه دوره انتخابات خبرگان و دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، بنابراین در 10 دوره در معرض انتخاب مردم قرار گرفتم و این بار اعلام می کنم که حاضرم.

یک کاندیدای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دلیلی برای لیست دادن در انتخابات شورای اسلامی ندارم اما طبیعتا در انتخابات لیست ها معمولا به مردم داده می شود اما قصدی ندارم. برای این موضوع در این زمان

روحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت خود در انتخابات مجلس، تصریح کرد: برنامه خاصی برای انتخابات مجلس ندارم، اما همیشه دوستانم را به حضور در انتخابات با رایزنی تشویق کرده ام، کشور متشکل از تشکیلات است. هر کس.” مردم ایران است و در شرایط خاصی که ممکن است برای کشور اتفاق بیفتد نیز جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: دشمنان می خواهند انتخابات بی رحم باشد، انتخابات باشکوه همیشه به نفع کشور است. امیدواریم اداره اجرا و نظارت به گونه ای عمل کند که باعث افزایش امید مردم به پای صندوق های رای و ایجاد رقابت شود.

روحانی تاکید کرد: تک دست بودن راه مفیدی برای کشور نیست. در سایه رقابت، مسیر اصلاحات برای کشور پدیدار خواهد شد. یک دست بودن یعنی کمبود نقدینگی. انتظار نمی رود انتخابات خیلی داغی برگزار شود، اما ما می خواهیم که احزاب و رسانه ها شور و نشاط ایجاد کنند و انتخابات پرشور برگزار شود.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.