افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
9

روبرتو سولدیک از انتظارات بالا در اولین قهرمانی ONE استقبال می کند

  • کد خبر : 1009
روبرتو سولدیک از انتظارات بالا در اولین قهرمانی ONE استقبال می کند

این بازیکن آزاد که اولین بازی تبلیغاتی خود را جمعه در ONE در Prime Video 5 انجام می دهد، می گوید: “مردم از من انتظار زیادی دارند.” روبرتو سولدیچ، هنرمند ناک اوت کروات، پنج سال گذشته از دوران حرفه‌ای خود را با ایجاد وحشت در بخش‌های میان‌وزن و متوسط ​​وزن KSW، پیشروترین ارتقاء MMA لهستان، […]



این بازیکن آزاد که اولین بازی تبلیغاتی خود را جمعه در ONE در Prime Video 5 انجام می دهد، می گوید: “مردم از من انتظار زیادی دارند.”

روبرتو سولدیچ، هنرمند ناک اوت کروات، پنج سال گذشته از دوران حرفه‌ای خود را با ایجاد وحشت در بخش‌های میان‌وزن و متوسط ​​وزن KSW، پیشروترین ارتقاء MMA لهستان، گذراند. با این حال، این تنبل 27 ساله اکنون آماده است تا با یک چالش جدید در صحنه بین المللی تحت پرچم ONE Championship روبرو شود.

“همه چیز جدید است – قاره جدید، مردم جدید، می دانید؟ اما همان دستکش ها.” سولدیک به MMA Underground گفت. “همان دستکش، نام متفاوت، و من احساس خوبی دارم. تقریباً زمان مبارزه است.”

سالدیک کار خود در KSW را در اواخر سال گذشته به پایان رساند و با ناک اوت خیره کننده در دور اول توسط ممد خالدوف، مدافع استوار تبلیغاتی، عنوان KSW را در وزن میان‌وز به دست آورد. این هفتمین برد متوالی سولدیک زیر پرچم KSW بود که شش تای آن با ناک اوت به دست آمد. آژانس رایگان دنبال شد، و سولدیک پیشنهادهایی را از چندین تبلیغ برتر این ورزش دریافت کرد، قبل از اینکه در نهایت با مسابقات قهرمانی ONE مستقر در سنگاپور قرارداد امضا کند.

سولدیک گفت که چاتری سیتوتونگ، مدیرعامل ONE Championship بود که او را متقاعد کرد که این حرکت درستی است.

سولدیچ گفت: “گزینه های زیادی وجود دارد و تصمیم گیری برای من واقعا سخت بود زیرا هنوز جوان هستم.” “من 27 سال دارم و در همه جا تجربه زیادی دارم، اما وقتی به سنگاپور سفر کردم، دیدم که این برای من است؟ آنها گزینه های زیادی به من می دهند و به من احترام زیادی می گذارند. به من پیشنهادهای خوبی دادند. می دانید مثل خانه است؟

“آنها همه چیز را به من دادند… من همچنین می توانم ورزش های رزمی مختلفی انجام دهم. این در یک سازمان است، بنابراین همان تکلیف خواهد بود، اما ابتدا، فعلا، روی MMA تمرکز خواهم کرد.”

سولدیک (20-3) در نهایت می تواند در مسابقات کیک بوکسینگ و موی تای تحت عنوان ONE Championship شرکت کند، اما اولین مسابقه MMA با رقیب روسی شکست ناپذیر مراد رمضانوف (11-0) است. رمضانوف که در حال حاضر 3-0 زیر پرچم ONE بازی کرده است، چالشی سخت برای سولدیچ در اولین بازی تبلیغاتی خود ارائه می کند، اما “Robocop” اصرار دارد که این دقیقاً هدف اوست.

سولدیچ به یاد می‌آورد: «وقتی به من پیشنهاد دادند، مدیرم، او به من گفت این مراد است. “فقط گفتم تاریخ را به من اطلاع بده و قرارداد را امضا کنم. می‌دانی، من هرگز حریفم را انتخاب نمی‌کنم. هرگز انتخاب نمی‌کنم. می‌خواهم قهرمان شوم، می‌دانی؟ پس باید این مردی را که در راه است نابود کنید. بهترین باشید. این کاری است که من در KSW انجام دادم، و به همین دلیل است که اینجا هستم.

“اولین مسابقه، می دانید، مراد رمضانوف، مبارزه واقعا سختی است، اما من آن را دوست دارم. به همین دلیل است که اینجا هستم و می خواهم با بهترین های جهان رقابت کنم.”

اگر او پیروز شود، می‌تواند در کوتاه‌مدت یک شوت تایتل را دنبال کند و سالدیک از این فرصت استقبال می‌کند. سالدیچ که مدت‌ها به عنوان یک استعداد برتر در صحنه اروپا مورد احترام بوده و با سبکی هوادار پسند که 17 پیروزی از 20 پیروزی حرفه‌ای خود را با ناک اوت کسب کرده است، بسیار هیجان‌زده است که خود را برای مبارزه با هواداران در آسیا، جایی که ONE Championship مستقر است، معرفی کند. و همچنین آمریکای شمالی، جایی که تبلیغات اکنون رویدادهای ماهانه را در ساعات پربیننده از طریق غول پخش جریانی Amazon Prime Video پخش می کند.

سولدیک به فرصتی که پیش روی او است پی می برد و قصد دارد از این هفته از آن استفاده کند. برای او، انتظاراتی که همراه با امضای قراردادش به وجود آمد فشار نمی آورد، بلکه فرصت است.

سولدیچ گفت: مردم از من انتظار زیادی دارند. “آنها همیشه از من KO و نمایش خوب انتظار دارند، می دانید؟ این را من در سازمان های دیگر مانند KSW، مانند Superior FC، Final Fight Championship نشان دادم. من قهرمان پنج سازمان مختلف در اروپا هستم، بنابراین آنها انتظار دارند همیشه یک پایان به پایان برسد. ، بنابراین کمی فشار است، می دانید، اما مهم نیست.

“برای من مهم‌ترین پیروزی است، می‌دانی؟ اما البته من همیشه به جلو می‌روم. سعی می‌کنم حریفم را بشکنم. فشار می‌آورم و فکر می‌کنم مشکلات بزرگی در قفس ایجاد می‌کنم. وقتی فشار می‌آورم، وقتی جلو می آیم دفاع از این کار سخت است چون در دستانم خیلی سریع هستم و سرعت خوبی دارم، بنابراین به خودم ایمان دارم. آماده ارائه یک نمایش خوب هستم و برای این کار می آیم. پیروزی.”

پوشش MMA بیشتر:

  • نبرد یاروسلاو آموسوف با خاطرات جنگ در آمادگی برای دفاع از عنوان
  • جاستین گیتجه دوباره در بخش سبک وزن جدید ظاهر می شود
  • الکساندر ولکانوفسکی در UFC 284 با جالوت یک وظیفه روبرو می شود
  • UFC 281 Takeaways: آیا مقامات آن را برای Israel Adesanya خیلی زود می‌خواندند؟



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.