افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

روایت شین هوا از ماشین های سرکوب آمریکا علیه قیام های دانشجویی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 247484
روایت شین هوا از ماشین های سرکوب آمریکا علیه قیام های دانشجویی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، «شین هوا»، خبرگزاری رسمی چین، با تشدید اعتراضات دانشجویان و نخبگان آمریکایی از آغاز اعتراضات دانشگاه کلمبیا و سراسر آن در سراسر دانشگاه های آمریکا علیه همدستی سفید پوستان در جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه از دریچه دوربین خبری نگاهی به ماشین سرکوب پلیس آمریکا علیه ظهور طبقه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، «شین هوا»، خبرگزاری رسمی چین، با تشدید اعتراضات دانشجویان و نخبگان آمریکایی از آغاز اعتراضات دانشگاه کلمبیا و سراسر آن در سراسر دانشگاه های آمریکا علیه همدستی سفید پوستان در جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه از دریچه دوربین خبری نگاهی به ماشین سرکوب پلیس آمریکا علیه ظهور طبقه دانشگاهی و فرهنگی و سراب آزادی بیان در مهد بسیار – به نام دموکراسی می‌اندازد. یعنی «ایالات متحده» پول داده است.

خبرگزاری دولتی چین از لنز دوربین خبری خود وقتی می خواهد صحنه های هولناک و تکان دهنده ارزش های جهان به اصطلاح آزاد آمریکا را در رویارویی پلیس آمریکا با تظاهرات طرفداران توصیف کند. جنبش‌های دانشجویی فلسطین با این عبارات از توصیف دراماتیک سرکوب پلیس علیه دانشجویان و نخبگان حامی فلسطین استقبال می‌کنند: «تهدید به مرگ»، «بی‌تفاوتی»، «رفتار نابرابر» و استفاده از گاز اشک‌آور، ماشین‌های آب‌پاش و گلوله‌های تمرینی توسط بخشی از پلیس آمریکا علیه دانشجویان بدون توجه به جنسیت آنها در قیام دانشجویی و طبقه متوسط ​​آمریکا.

شین هوا با اشاره به تشدید تظاهرات دانشجویان و نخبگان آمریکایی حامی فلسطین در دانشگاه های بزرگ آمریکا به دلیل سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز پلیس آمریکا، خشونت پلیس و مقامات سیاسی را در این هفته شدید توصیف کرد.

خبرنگار شین هوا با توصیف تکان دهنده خشونت پلیس علیه معترضان آمریکایی می نویسد: فیلم ویدئویی که در شبکه های اجتماعی از درگیری پلیس و معترضان در فضای مجازی پخش شده است، مملو از خشونت افراطی پلیس و ضرب و شتم دانشجویان و رفتار مشمئز کننده ناقض حقوق بشر است. معترضان در مهد دموکراسی و روی زمین اجساد دانشجویان را با دستان بسته می کشند.

شبکه های اجتماعی، در کنار هم، نبرد تنومند حامیان فلسطینی علیه ماشین سرکوب پلیس آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسمی چین، رسانه‌های اجتماعی در به اصطلاح مهد آزادی، دیگر میدان نبردی برای به تصویر کشیدن خواسته‌های پلیس مبنی بر تیراندازی نکردن به معترضان و فراخوان برای پایان دادن به همکاری با رژیم اسرائیل از زمان سلطه است. نظام در آمریکا، اما اکنون میدانی برای ایراد اتهام و دادخواست قضایی و مطالبات حقوق شهروندی به معترضان طرفدار فلسطین تبدیل شده است.

شین هوا نقض حقوق بشر توسط پلیس آمریکا علیه دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را تکان دهنده توصیف و بیان کرد: صدها دانشجو و استاد دستگیر شده اند و این حادثه غم انگیز و غم انگیز با دیگر جنبش ها و انجمن های دانشگاهی با دانشگاه پلازا د لا کلمبیا همراه شده است. به عنوان یک مرکز اعتراضات از جمعه گذشته شکل جدی تری به خود گرفته است.

به گزارش شین هوا، دانشگاه های آیوی لیگ (انجمن های دانشجویی دانشگاه های خصوصی بزرگ آمریکا) بیش از یک هفته است که مرکز تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین علیه ظلم و ستم رژیم حاکم بوده است.

خشونت افسارگسیخته توسط هیئت حاکمه آمریکا و اختلال جدی در چرخه اداری آموزش

خبرگزاری دولتی چین تظاهرات آزادی بیان و ارزش‌های نئولیبرال در مهد به اصطلاح دموکراسی را زیر سوال برد و با اشاره به تلاش دولتمردان آمریکایی برای بستن مرکز تجمعات و تظاهرات دانشجویی با بهره‌گیری از کلاس‌های مجازی و به تعویق انداختن آن آغاز نیمه‌سال تحصیلی جدید و لغو مراسم و برنامه اداری فارغ‌التحصیلی دانشجویان، این گونه اقدامات نظام حاکم را ضربه‌ای سخت و نقض آزادی تحصیلی در آمریکا خواند و نشان‌دهنده سایه سنگین ناامیدی در کشور سیستم آموزشی پشت روکش فانتزی آموزش در سیستم آموزشی آمریکا.

روزنامه نگار شین هوا ظاهر پلیس مسلح آمریکا و تصویر معترضان دانشجوی طرفدار فلسطین در رسانه ها را جنایتکارانه و مستحق سرکوب خواند و افزود: نمایندگان کنگره آمریکا این قیام ها را دانشجویی «یهودستیزی» می نامند. اعتراضات و ادعای حضور دست های خارجی در او بدون ارائه سندی برای اثبات ادعای خود پشت سر افزایش این اعتراضات را خواند.

سنت “ ایالات متحده آمریکا امروز” از تکرار سرکوب وحشیانه پلیس در قتل “جورج فلوید”

در همین راستا این روزنامه رسمی چین با اشاره به گزارش روز جمعه گذشته روزنامه یو اس ای تودی نوشت: هیئت حاکمه آمریکا و جناح راست افراطی با خطرناک خواندن معترضان مدعی هستند که آنها به دنبال به دست گرفتن قدرت هستند. کشور.

این روزنامه آمریکایی با یادآوری قتل جورج فلوید، رنگین پوست آمریکایی در پی رفتار مشمئز کننده پلیس، افزود: این اظهارات مقامات دولت آمریکا یادآور اظهارات مشابه آنها در میان خروش اعتراضات مسالمت آمیز آمریکایی ها علیه سرکوبگران است. و رفتار وحشیانه پلیس آمریکا در حادثه 2020 پس از قتل جورج فلوید.

شینهوا به نقل از این روزنامه منتقد آمریکایی که تصویری تحریف شده از طبقه حاکم آمریکا ارائه می دهد: دانشجویان طرفدار فلسطین نه تنها تلاش می کنند به آزادی های مدنی طبقه فرهنگی معترض آسیب برسانند، بلکه تلاش می کنند طومارهای آنها را علیه خشونت پلیس از بین ببرند.

و به گزارش خبرگزاری چین .

این خبرگزاری معتبر چین در پایان بار دیگر با اشاره به تفاوت قانون و جرم یادآوری می کند که دولتمردان مهد ارزش های دموکراتیک آمریکا هرگاه احساس خطر کنند مفاهیم دموکراسی، حقوق شهروندی را تفسیر و تحلیل می کنند. حقوق ملی امنیت و غیره به شیوه راست گرا.

و به گفته روزنامه نگاران جهان به وضوح چهره زشت و وحشتناک دموکراسی را نشان می دهد و مظاهر آزادی بیان امروز در آمریکا را در معرض دید و قضاوت همگان قرار می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.