افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

روایت اسیر صهیونیست از حسن رفتار رزمندگان قسام – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 161268
روایت اسیر صهیونیست از حسن رفتار رزمندگان قسام – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری الجزیره، Almog گلدشتاین این اسیر اسرائیلی با رفتار خوب رزمندگان گردان های عزالدین آزاد شد قسام شاخه نظامی این جنبش با خود و خانواده اش. خاکستر گزارش داد و گفت که حاضرند جان خود را برای محافظت از این زن و سه فرزندش در برابر موشک […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری الجزیره، Almog گلدشتاین این اسیر اسرائیلی با رفتار خوب رزمندگان گردان های عزالدین آزاد شد قسام شاخه نظامی این جنبش با خود و خانواده اش. خاکستر گزارش داد و گفت که حاضرند جان خود را برای محافظت از این زن و سه فرزندش در برابر موشک باران ارتش اسرائیل فدا کنند.

این خانواده 4 نفره که به مدت 5 هفته در ساختمانی در غزه در دست نیروهای حماس بودند، طی توافق تبادل اسرا در روزهای آتش بس موقت آزاد شدند.

گلدشتاین آنها به همراه دخترش در گفتگو با شبکه تلویزیونی صهیونیستی برجسته کردند: نیروها قسام آنها با جان خود از ما در برابر موشک باران محافظت می کردند. ما برای آنها خیلی مهم بودیم. حتی وقتی از آنها پرسیدیم که آیا می خواهند ما را بکشند، پاسخشان این بود که اجازه نمی دهیم آنها را تا سر حد مرگ بکشند.

این زن ساکن سرزمین های اشغالی می افزاید: آنها خیلی به ما نزدیک بودند و هیچ وقت ما را تنها نمی گذاشتند و همیشه نگران بودم که عناصر ارتش اسرائیل برای نجات ما تلاش کنند. من از این می ترسیدم!

وی درباره دوران اسارت خود در این مدت گفت: با بچه هایم بازی می کردم و دخترم همیشه ورزش می کرد و هیچکس جلوی او را نمی گرفت.

و افزود: به زن احترام می گذارند، زن در میان آنها مقدس است و نباید به آنها بی احترامی کرد، زنان برای آنها ملکه هستند.

او در مورد بچه‌هایش گفت که مدام بازی می‌کردند و می‌کشیدند، حتی نگهبان‌ها نوعی بازی با ورق را به آنها یاد داده بودند.

این دختر خانواده که به نظر می رسد به شدت تحت تاثیر رفتار محبت آمیز نیروهای حماس قرار گرفته است، در این گفتگو تصریح کرد: ابتدا تصور می کردم که باید در غزه با دستان بسته در زندان بمانیم یا مجبور شویم تا آخر عمر در آنجا زندگی کنیم. زندگی ما

وی در ادامه گفت: حتی یک اسم عربی زیبا برای من انتخاب کردند و به من لقب سلسبیل دادند. نام سلسبیل نام زیبایی بود که در قرآن آمده و به معنای آب زلال است.

گلدشتاین وی در این گفتگو اظهار داشت: نگران بودم که آزادی ما چندین سال طول بکشد اما در نهایت طی قرارداد تبادل زندانی آزاد شدیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.