افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

روانبخش: برای اعزام رزمندگان به لبنان چادرهایی در شهرهای ایران برپا شود

  • کد خبر : 378619
روانبخش: برای اعزام رزمندگان به لبنان چادرهایی در شهرهای ایران برپا شود

نایب رئیس کمیسیون و شوراهای امور داخلی کشور گفت: برپایی چادر در شهرهای ایران برای جمع آوری کمک های مالی برای رزمندگان لبنانی و ارائه امکان ثبت نام به مجاهدین ضروری است و داوطلبان ایرانی به لبنان اعزام خواهند شد. و با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند. حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در شورای […]

نایب رئیس کمیسیون و شوراهای امور داخلی کشور گفت: برپایی چادر در شهرهای ایران برای جمع آوری کمک های مالی برای رزمندگان لبنانی و ارائه امکان ثبت نام به مجاهدین ضروری است و داوطلبان ایرانی به لبنان اعزام خواهند شد. و با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند.

حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، با اشاره به پیام رهبر انقلاب در جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: شهید سید حسن نصرالله یکی از حامیان آن است. محور اصلی مقاومت بود. او 30 سال در این راه جنگید و در نهایت هدیه ای بزرگتر از شهادت نصیبش نشد. رشادت های این شهید والامقام به حدی بود که مرحوم آیت الله مصباح یزدی به کسانی که به زیارت شهید نصرالله می رفتند توصیه می کرد دست و پای او را ببوسند و او را دوست واقعی امام زمان (عج) بدانند.

وی گفت: اما پیام مقام معظم رهبری در مورد مسئله لبنان تاکید کرد که همه مسلمانان جهان باید از جبهه مقاومت لبنان و حزب الله حمایت کنند. کمک های مالی، نظامی، فرهنگی و امنیتی از جمله کمک هایی است که مسلمانان موظف به ارائه آن به حزب الله لبنان و محور مقاومت هستند. اگر ما مسلمانان با رژیم صهیونیستی و این سگ و این مار مخالفت نکنیم، قطعا شاهد جنایات وحشتناک تری از سوی این رژیم منحوس خواهیم بود.

روانبخش تاکید کرد: بنابراین برپایی چادر در شهرهای ایران و در درجه اول در قم ضروری است تا کمک های مالی برای رزمندگان لبنانی جمع آوری شود و امکان ثبت نام برای مجاهدان و داوطلبان ایرانی که به این شهر اعزام می شوند فراهم شود. لبنان و با رژیم صهیونیستی مقابله خواهد کرد. فرستادن داوطلبان به جبهه های حق علیه باطل در لبنان حتی بهتر از رفتن به فرودگاه های کشور و درخواست اعزام به جبهه های حق علیه باطل در لبنان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.