افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

روابط گسترده ای بین پاکستان و ایران وجود دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 151731
روابط گسترده ای بین پاکستان و ایران وجود دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کامران گنج آنها با یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی دیدار کردند و در مورد زائران پاکستانی، روابط تجاری، تعاملات دانشگاهی و مسائل پزشکی گفتگو کردند. استاندار استان سند پاکستان با ابراز خرسندی از سفر خود به مشهد مقدس گفت: چند ساعتی از سفرمان به ایران می گذرد و در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کامران گنج آنها با یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی دیدار کردند و در مورد زائران پاکستانی، روابط تجاری، تعاملات دانشگاهی و مسائل پزشکی گفتگو کردند.

استاندار استان سند پاکستان با ابراز خرسندی از سفر خود به مشهد مقدس گفت: چند ساعتی از سفرمان به ایران می گذرد و در این مدت بسیار تحت تاثیر شهر زیبای مشهد قرار گرفته ام. .

وی با بیان اینکه روابط گسترده ای بین پاکستان و ایران وجود دارد، افزود: باید بیشتر تلاش کنیم و اقدامات خود را در زمینه تعاملات اقتصادی و تجاری اجرایی کنیم. در همین راستا به عنوان فرماندار ایالت سند پاکستان از شما دعوت می کنیم تا از استان سند و شهر کراچی بازدید کنید.

گنج وی با قدردانی از میهمان نوازی جمهوری اسلامی ایران از زائران پاکستانی در خصوص بیمارستان ها و مراکز ویژه شهر مشهد برای ارائه خدمات درمانی صحبت کرد.

فرماندار ایالت سند پاکستان جایگاه علمی و آموزشی دو کشور را برجسته کرد و گفت: اگرچه سابقه تعاملات آموزشی و دانشگاهی بین پاکستان و ایران وجود دارد، اما ما می خواهیم این تعاملات را گسترش دهیم.

وی به شرارت های رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه اشاره و تصریح کرد: اسرائیل و آمریکا مقصر اصلی این جنایات هستند. در این راستا کشور پاکستان کاملا از مردم فلسطین حمایت می کند و ما از مواضع ایران در حمایت از ملت فلسطین حمایت و قدردانی می کنیم.

گنج وی در جایی دیگر از سخنان خود خطاب به استاندار خراسان رضوی تاکید کرد که من را سفیر ایران در پاکستان بدانند. بدانید که آغوش ما به روی همه این هیئت ها باز است و به دنبال گسترش تعاملات تجاری هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.