افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

روابط نزدیک «ترامپ آرژانتین» با رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 137330
روابط نزدیک «ترامپ آرژانتین» با رژیم صهیونیستی

به گزارش نیویورک پست، خاویر میلی، رئیس جمهور جدید آرژانتین از حامیان رژیم صهیونیستی است و روابط نزدیکی با جامعه یهودیان حسیدی در نیویورک دارد. او که در کمال ناباوری در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جمهور آرژانتین انتخاب شد، به خاطر وعده «شکست سوسیالیسم در آرژانتین» و گذشته بحث برانگیزش خبرساز شده است. در […]

به گزارش نیویورک پست، خاویر میلی، رئیس جمهور جدید آرژانتین از حامیان رژیم صهیونیستی است و روابط نزدیکی با جامعه یهودیان حسیدی در نیویورک دارد.

او که در کمال ناباوری در انتخابات اخیر به عنوان رئیس جمهور آرژانتین انتخاب شد، به خاطر وعده «شکست سوسیالیسم در آرژانتین» و گذشته بحث برانگیزش خبرساز شده است.

در ماه سپتامبر، تنها چند ماه قبل از انتخابش، میلی، 53 ساله، که کاتولیک است، به شهر نیویورک سفر کرد و در آنجا با رهبران ارشد یهودیان حسیدی در بروکلین و کوئینز صحبت کرد.

خاخام مندی کوتلارسکی، یکی از مقامات چاباد، یک سازمان یهودی حسیدی در نیویورک، گفت: «در گفتگوی من با آقای میلی، مشخص شد که او واقعاً از آموزه های یهودیت الهام گرفته است.

رئیس‌جمهور جدید آرژانتین در یک برنامه تلویزیونی از ترجیح کنیسه‌ها به کلیساها و گرفتن راهنمایی از یک خاخام به جای یک کشیش به خود می بالید.

اگرچه میلی کاتولیک بزرگ شده بود، اما اغلب با پاپ فرانسیس که او را “مبلغ حرامزاده احمق کمونیسم” می خواند، درگیر شده است. او علناً در مورد گرویدن به یهودیت صحبت کرده است.

رئیس جمهور جدید آرژانتین وعده داده است که در اولین سفر خارجی خود از سرزمین های اشغالی دیدن کرده و سفارت کشورش را از تل آویو به بیت المقدس منتقل خواهد کرد. او اغلب هنگام بحث درباره تئوری های اقتصادی به آیات تورات استناد می کرد و در رویدادهای سیاسی شوفار (ترومپت سنتی یهودیان) می نواخت.

ملی قبل از ورود به سیاست به دلیل کتاب هایی که در زمینه اقتصاد و سیاست نوشت به عنوان یک اقتصاددان به شهرت رسید.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.