افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

روابط عمومی استان تهران با “مدیریت بحران در رسانه ها” آشنا شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409916
روابط عمومی استان تهران با “مدیریت بحران در رسانه ها” آشنا شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر محمد صائبی صبح شنبه از برنامه. کوچک سلام وی از ادامه برگزاری دوره های آموزشی در این مدیریت کل خبر داد و اظهار داشت: یکی از این دوره های مهم در برنامه است. کوچک اتمام دوره “مدیریت رسانه بحران” است. مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تصریح کرد: در مواقع بحران یکی […]

به گزارش خبرنگار مهر محمد صائبی صبح شنبه از برنامه. کوچک سلام وی از ادامه برگزاری دوره های آموزشی در این مدیریت کل خبر داد و اظهار داشت: یکی از این دوره های مهم در برنامه است. کوچک اتمام دوره “مدیریت رسانه بحران” است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران تصریح کرد: در مواقع بحران یکی از مهمترین اقدامات اقناع افکار عمومی است و این موضوع ایجاب می کند که روابط عمومی، «ارتباط انتقادی» به معنای گفت و گوی بین سازمان و مخاطب در «قبل» است. “، “در حالی که” و “بعد” از بحران درس گرفته اند.

صائبی وی افزود: دوره آموزشی «مدیریت رسانه بحران» با هدف مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران، سه شنبه 17 آبان ساعت 14:03 برگزار می شود. افسردگی توسط اساتید مجرب در زمینه آتش نشانی و رسانه و خبر در شهرداری نسیم شهر تدریس خواهد شد.

مشاور استاندار تهران کار روابط عمومی ها را سیستم هشدار زودهنگام دانست و گفت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا از پژوهش و فنون ارتباطی مناسب به عنوان ابزار اصلی خود از جمله ارتباط صحیح با جامعه و مردم استفاده کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بین المللی استانداری تهران گفت: در پی تعامل بین اداره کل روابط عمومی استانداری تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقرر شد برای شرکت کنندگان گواهی صادر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.