افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

رهبر: 3 گل زدن در آبادان سخت است/ در مراسم آقای زنوزی چه کردید؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 243767
رهبر: 3 گل زدن در آبادان سخت است/ در مراسم آقای زنوزی چه کردید؟  – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پروینی که به ما می گفت به پولدارها خم نکنیم، الان کاملا برعکس است! بهروز داریفرد درباره عملکرد پرسپولیس گفت: وقتی تیم (پرسپولیس) برنده می شود همه چیز خوب است و قابل نقد نیست. سه گل زدن در آبادان سخت است. این تیم تیم خود یحیی است. وقتی آنجا بود از […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پروینی که به ما می گفت به پولدارها خم نکنیم، الان کاملا برعکس است!

بهروز داریفرد درباره عملکرد پرسپولیس گفت: وقتی تیم (پرسپولیس) برنده می شود همه چیز خوب است و قابل نقد نیست. سه گل زدن در آبادان سخت است. این تیم تیم خود یحیی است. وقتی آنجا بود از نداشتن بازیکن شاکی شد و بالاخره رفت. آقای پروین و درویش می خواستند اینطور نباشد. تا پایش را گذاشت، اوضاع به هم ریخت.

و افزود: نباید اسمار را با این تیم مقایسه کرد. ما ایرانی ها احساساتی هستیم و طرف «سوپرمن» است. فصل بعد می دانیم که او «سوپرمن» است یا نه، بهترین تیم ایران را به او داده اند و باید نتیجه بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی بیان کرد: آنها شانس بسیار بیشتری نسبت به استقلال دارند. چون استقلال برای خودش حاشیه ایجاد می کند. همه دوستان صمیمی من در هیات او هستند. این حواشی ایجاد شده توسط کادر فنی عملی می شود. اگر کادرفنی استقلال به تیم آرامش بدهد، می تواند قهرمان شود.

وی درباره رواج بیانیه نویسی در دو باشگاه گفت: روزگاری عده ای جلوی دادگاه می نشستند و عریضه می نوشتند. حالا 4 نفر جلوی باشگاه استقلال و 4 نفر جلوی باشگاه پرسپولیس باید بنشینند. آنها سال هاست که بیکار هستند. آنها می توانند در فوتبال به میلیاردها برسند.

وی در مورد سقوط سپاهان و تراکتور گفت: فکر می کنم آنها مشکلات داخلی زیادی دارند. نمی توان گفت با این افراد مشکل فنی دارند. ممکن است با تیم شما سخت باشد. عده ای هستند که از ناکامی سپاهان سود می برند و به پست های خود باز می گردند. به نظر من تراکتور هم مشکل داخلی دارد. عکس های آقای زنوزی مالک تراکتور را دیدم. عده ای هم بودند که با او کاری نداشتند. اما از آنجایی که او مرد ثروتمندی است، همه آنها تا انتها پیش رفتند. بسیاری از افراد این جامعه عجیب هستند، اما وقتی یک فرد ثروتمند می میرد، همه نباید ترک کنند. ثروت او باعث شکست تیم شده است. یکی از واسطه ها می گفت من تقریبا 1200 بازیکن در فوتبال ایران دارم و امسال فقط 15 میلیارد گرفتم و راضی نیستم. چنین افرادی شناخته شده اند که برای فوتبال تصمیم می گیرند. اینها هم در استقلال و پرسپولیس هستند.

لیدر فرد در پایان درباره شکایت امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن گفت: اگر بزرگترها در فوتبال ما پا پیش می گذاشتند این اتفاقات نمی افتاد. البته متأسفانه یک نفر باید بزرگترها را کنترل کند. از 5 پیشکسوت پرسپولیس بپرس ببین همه از آقای پروین انتقاد می کنند یا نه؟ امیر قلعه نویی و مایلی کهن زحمت کشیدند. به نظر جوان ترها، اینها باید اختلافات را کنار بگذارند. از بزرگان می خواهم که وارد شوند و این موضوع را حل کنند. نمیدونم چرا کسی نمیاد البته همانطور که گفتم بزرگسالان هم بالغ نمی شوند. مثلا آقای پروین چرا همسر آقای زنوزی را رها کردید؟ در زمان اجرای ما همین آقای پروین می گفت اگر فلانی پولدار است در مقابلش قیام نکن و تعظیم کن، اما حالا عاقبت آقای زنوزی که ربطی به او ندارد چطور است؟ مربی بود؟ بازیکن بود؟ چه ربطی به هم دارند؟

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)