افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

رهبر انقلاب: راه و مکتب سیدمقاومت ادامه خواهد داشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 378871
رهبر انقلاب: راه و مکتب سیدمقاومت ادامه خواهد داشت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مجاهد بزرگ و پرچمدار مقاومت، حجت الاسلام سید حسن نصراللهی را تبریک و تسلیت گفتند. شهادت رهبر یگانه حزب الله در مقابل تمام جبهه مقاومت و امت اسلامی و اعلام پنج روز عزای عمومی در کشور، خاطرنشان کرد: پایگاهی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مجاهد بزرگ و پرچمدار مقاومت، حجت الاسلام سید حسن نصراللهی را تبریک و تسلیت گفتند. شهادت رهبر یگانه حزب الله در مقابل تمام جبهه مقاومت و امت اسلامی و اعلام پنج روز عزای عمومی در کشور، خاطرنشان کرد: پایگاهی که در لبنان تأسیس کرد و با از دست دادن سیدالشهدا(ع) به سایر مراکز قدرت جهت داد. عزیز مقاومت نه تنها از بین نمی رود بلکه به برکت خون تو و سایر شهدای این حادثه قدرت و ضربات جبهه را بیشتر می کند. مقاومت در برابر بدن فرسوده و پوسیده رژیم صهیونیستی طاقت فرساتر خواهد بود. .

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت.
مردم عزیز ایران
امت بزرگ اسلامی

مجاهد کبیر پرچمدار مقاومت منطقه، عالم با کرامات دینی و رهبر فرزانه سیاسی جناب سید حسن نصرالله رضی الله عنه در حوادث شب گذشته لبنان به شهادت رسید و به ملکوت پرواز کرد. سید عزیز مقاومت اجر چندین دهه جهاد در راه خدا و زحمات خود را در دوران دفاع مقدس دریافت کرد. وی در حالی به شهادت رسید که برای دفاع از مردم بی‌خانمان حومه بیروت و خانه‌های ویران شده و عزیزانشان تلاش می‌کرد، همانطور که دهه‌ها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و شهرهای غصبی برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی و مبارزه داشت. شهرها و خانه ها ویران شد و عزیزانشان قتل عام شدند. فیض شهادت بعد از این همه مجاهدت مسلمانشان بود.

جهان اسلام، شخصیت بزرگ؛ و جبهه مقاومت یک پرچمدار برجسته را از دست داد و حزب الله یک رهبر بی بدیل را از دست داد، اما برکات چندین دهه جهاد آن هرگز از بین نخواهد رفت. پایگاهی که وی در لبنان تأسیس کرد و به دیگر مراکز مقاومت جهت داد، نه تنها با از دست دادن او از بین نمی رود، بلکه به برکت خون او و سایر شهدای این حادثه نیرومند خواهد شد. حملات جبهه مقاومت به بدنه فرسوده و پوسیده رژیم صهیونیستی تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. ذات پلید رژیم صهیونیستی در این حادثه پیروز نشده است.

استاد مقاومت آدم نبود، راه و مکتب بود و همینطور ادامه خواهد داد. نه خون شهید سید عباس موسوی بر زمین ماند و نه خون شهید سید حسن.

تقدیم به پدر بزرگوار و همسر عزیز سید عزیز که پیش از او فرزندش سیدهادی را نیز در راه خدا تحویل داد و فرزندان دلبندش و خانواده شهدای این حادثه را به تک تک اعضای حزب الله و اینجانب شهادت نصرالله بزرگ و همرزمان شهیدش را به تمامی جبهه مقاومت و تمامی امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و پنج روز عزای عمومی مبارز را اعلام می نمایم. ایران اسلامی. خداوند شما را در کنار پدر و مادرتان قرار دهد.

سلام بر علی عبدالله الصالحین
سید علی خامنه ای
7 مورد دیگر ۱۴۰۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.