افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام: انقلاب اسلامی نتیجه پاسخگویی به ندای انقلاب اسلامی است.

  • کد خبر : 198361
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام: انقلاب اسلامی نتیجه پاسخگویی به ندای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، همزمان با عید سعید قربان، حضرت خاتمی به فرمان محمد مصطفی (ص)، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان و کارگزاران نظام دیدار کردند. . سفیران و نمایندگان کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم با اجابت به دعوت و رسالت نبوی، […]

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، همزمان با عید سعید قربان، حضرت خاتمی به فرمان محمد مصطفی (ص)، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان و کارگزاران نظام دیدار کردند. . سفیران و نمایندگان کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم با اجابت به دعوت و رسالت نبوی، آن را عامل رشد و شکوفایی دنیوی و اخروی دانستند و با اشاره به حادثه تلخ غزه و جنایات مستمر آن . رژيم صهيونيستي گفتند: فاجعه غزه فاجعه بشريت است و نشان مي دهد كه نظم جهاني كنوني كاملاً باطل و ناپايدار است و از بين خواهد رفت.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تبریک عید سعید غدیر خم به ملت ایران و همه مسلمانان، آن را فرخنده ترین و بزرگترین واقعه تاریخ بشریت خواندند و گفتند: با ظهور کبیر پیامبر، نسخه کامل، نهایی و همیشگی سعادت دنیوی و آینده بشریت ارائه شد.

وی ظهور رسالت در محیطی تاریک و پر از انحراف و انحراف جهل و آشکار شدن نشانه های انحراف و سقوط در تمامی تمدن های بزرگ آن روز جهان را یک اتفاق خارق العاده دانست و افزود: برنامه مأموریت، گشودن راه ارتباط انسانی محصور در چارچوب مادی باریک با عالم غیب و الوهیت است، یعنی ایمان و سپس تزکیه انسان به معنای تعالی و رشد او با رفع عیوب و رفع زشتی ها، بدی ها و بدی هاست. دروغ

حضرت آیت الله خامنه ای تزکیه را حرکتی همه جانبه برای اصلاح امور فرد و جامعه در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و نفی انواع بی عدالتی ها و شکاف های طبقاتی خواندند و گفتند: تزکیه زمینه تربیت انسان و جامعه را فراهم می کند. با اغنای جامعه از نظر علمی و معنوی، انسان باید با اسلام برابری کند.

ایشان با اشاره به آیات قرآن کریم، رسالت و دعوت پیامبر اکرم را جاری و دائمی برای همه زمان ها دانستند و گفتند: الان هم پیامبر اکرم (ص) در حال تعلیم و تزکیه است، یعنی به نام آن روز. مردم برای دوری از بت ها، امروز نیز همین جهت و دعوت وجود دارد.

رهبر انقلاب مبارزه با نفس و دوری از بت های نفسانی را اولین قدم در اجابت دعوت پیامبر اکرم (ص) خواندند و افزودند: برخی می گویند برای اصلاح دنیا ابتدا باید خود و جامعه اش را اصلاح کن، درست است زیرا نشان از ارائه نمونه ای از اصلاحات است که به دنیا آورده شده و دیگران را به آن نمونه جذب می کند.

وی تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه استقبال مردم از پیام رسول اکرم(ص) و دعوت امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: مردم ما با توفیق و فضل الهی به حرکت خود در مسیر صحیح ادامه داده اند. تا زمانی که اجابت ادامه دارد به دعوت پیامبر، رشد و تکامل که تنها رشد معنوی و اخروی نیست، ادامه خواهد داشت و انسان می تواند به بهترین الگوی زندگی دنیوی و اخروی دست یابد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به رواج ظلم و بی عدالتی در جهان امروز، رهایی از این وضعیت و بهبود زندگی مردم جهان را در گرو اجابت به دعوت پیامبر و استفاده از تزکیه و تعالیم آن حضرت دانستند. افزود: مسئولیت ما ارتقای فردی و نشان دادن اداره کشور بر اساس الگوی اسلام است. ما در این زمینه موفقیت هایی داشته ایم که در دنیا تاثیرگذار بوده است، البته کاستی هایی هم داشته ایم.

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تداوم فاجعه غزه، آن را مصیبت جهان اسلام و بلکه کل بشریت برشمردند و به اوج معلولیت در جهان اشاره کردند. امروز. . دستور داد و خاطرنشان کرد: امروز آمریکا، انگلیس و بسیاری از کشورهای اروپایی و پیروان آنها عقب هستند. دستان جنایتکار و خون آلود رژیم صهیونیستی آنجاست که از آن می توان فهمید که نظم جهانی کنونی باطل و ناپایدار است و از بین خواهد رفت. .

وی بمباران بیمارستان و کشتار قریب به 30 هزار نفر در غزه را ننگ فرهنگ و تمدن غرب دانست و افزود: پشت این جنایات پول، سلاح و کمک های سیاسی آمریکا نهفته است و به اعتراف خود صهیونیست ها نمی توانند زندگی کنند. یک روز بدون سلاح آمریکایی آنها جنگ را ادامه ندادند، بنابراین آمریکایی ها نیز مقصر و مسئول این حادثه تلخ هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خروج قدرت‌های غرب‌گرای جهان از این موضوع را راه‌حل پایان دادن به بحران غزه خواندند و گفتند: رزمندگان فلسطینی توانایی مدیریت زمین را دارند چرا که تحت تأثیر مدیریت از صحنه قرار نگرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه دولت ها قطع کمک های سیاسی، تبلیغاتی و تسلیحاتی و عدم ارسال کالاهای مصرفی به رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: وظیفه ملت ها است که دولت ها را برای انجام این وظیفه بزرگ تحت فشار قرار دهند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور در سخنانی با بیان اینکه واقعه بعث بزرگترین تجلی بزرگترین نعمت خداوند یعنی نعمت هدایت است، مقدسات را برشمرد. دعوت پیامبر(ص) به توحید همراه با دعوت به مراقبه، عدالت و ارزش های الهی. وی با اشاره به شباهت دهه فجر با عید مبعث گفت: اجابت به ندای امام خمینی (ره) مبنی بر بندگی خداوند متعال و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض توسط مردم ایران، جلوه ای از پاسخ به پیام نبوی است.

رئیس جمهور همچنین نسل کشی و کودک کشی غزه را عامل رنگ باختن تمامی ادعاهای حقوق بشری قدرت های غربی و نشانه آشکاری از ناکارآمدی سازمان های بین المللی دانست و افزود: مطمئن هستیم که خون شهدای غزه و فلسطین پایان رژیم صهیونیستی و نظم ناعادلانه کنونی را رقم خواهد زد.

رئیسی سیاست ها و برنامه های داخلی دولت را برای عدالت خواهی، جبران عقب ماندگی ها و بهبود وضعیت اقتصادی خواند و تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات اعتماد به اراده داخلی است و دولت برای حل مشکلات به چشم بیگانگان نگاه نمی کند. مشکلات کشور

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.