افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

رهبری فرد: هاشمی نسب عاشق پرسپولیس و هوادارانش است/ پروین مهدی را از عشقش ربود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 264574
رهبری فرد: هاشمی نسب عاشق پرسپولیس و هوادارانش است/ پروین مهدی را از عشقش ربود – پرسپولیس نیوز

بهروز داریفرد مدعی شد مهدی هاشمی نسب عاشق پرسپولیس است و علی پروین باعث جدایی این بازیکن شده است. بهروز لهفرد در حاشیه یک دیدار دوستانه به مناسبت بزرگداشت چهره های ورزشی درباره محرومیت دو جلسه ای همبازی سابقش مهدی هاشمی نسب گفت: ما به این محرومیت ها عادت کرده ایم، عیبی ندارد. مخصوصا برای […]

بهروز داریفرد مدعی شد مهدی هاشمی نسب عاشق پرسپولیس است و علی پروین باعث جدایی این بازیکن شده است.

بهروز لهفرد در حاشیه یک دیدار دوستانه به مناسبت بزرگداشت چهره های ورزشی درباره محرومیت دو جلسه ای همبازی سابقش مهدی هاشمی نسب گفت: ما به این محرومیت ها عادت کرده ایم، عیبی ندارد. مخصوصا برای ما سه تایی که خدای نکرده علی انصاریان نیست. ما همیشه پایگاه محکمی برای تعلیق ها و کمیته های انضباطی بوده ایم. به هاشمی نسب تبریک می گویم، 2 جلسه برایش کم است، امیدوارم بیشتر کار کنند.

مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به اظهارات و شکایات استقلال و پرسپولیس از یکدیگر گفت: با یک خواهان صحبت کردم، به او گفتم یک روز کنار باشگاه پرسپولیس و یک روز کنار باشگاه استقلال بنشین. و این جایی است که نان شما در روغن است. این اظهارات دو تیم چندان خوشایند نیست. تکان می خورند و از هم شکایت می کنند که زیاد جذاب نیست.

سرمربی ادامه داد: بازیکن فشار زیادی دارد، در شرایط سخت می آید و مصاحبه می کند، بعد از او شاکی می شوند. جذابیت فوتبال این است که صدا می زنند البته بدون بی احترامی و اینکه تا روز آخر معلوم نیست کدام تیم برنده می شود خیلی جذاب است.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به موضوع رنگ پیراهن در دیدار فولاد و استقلال گفت: تیم ها چه سپاهان چه پرسپولیس و چه استقلال زحمت می کشند و هزینه می کنند. من آن را درک می کنم زیرا یک بازیکن فوتبال بودم. در طول سال خیلی در اردو کار می کنند و دور از خانواده تمرینات بدنی انجام می دهند، سپس با تی شرت مشکی به بازی می آیند و داور را زیر سوال می برند.

رهبر ادامه داد: مگر همه ما در زندگی خود اشتباه نمی کنیم، به همین دلیل است که داوران و کمک داوران نیز در سطح اروپا اشتباه می کنند؟ در اروپا اشتباهات داوری بزرگی می کنند و راحت از پس آن برمی آیند اما اینجا متاسفانه با آن اشتباه پدر بنده خدا را می کنند.

مدافع سابق پرسپولیس اضافه کرد: به نظر من جذابیت فوتبال توسط این مربیان و آدم های کوچکی که در فوتبال هستند از بین رفت. بگذار پرسپولیس و استقلال تا آخرین لحظه رقیب یکدیگر باشند و به این گلایه ها پایان بدهند.

لیدر در خصوص عصبانیت هاشمی نسب از پرسپولیسی ها تصریح کرد: هر دو روز یک بار با هاشمی نسب در ارتباط هستم. وقتی چیزی را دوست داری و به ناحق از تو گرفته می شود، تا آخر عمر مثل کینه گلویت را نگه می دارد. مهدی هاشمی نسب عاشق همه هواداران پرسپولیس و این تیم است. هاشمی نسب را می شناسم. مهدی عاشق پرسپولیس بود و عشقش را از او گرفتند.

رهبر در پاسخ به اینکه آقای عابدینی مسئول جدایی هاشمی نسب از پرسپولیس بود، تصریح کرد: تا آخرین روزی که در جلسات بودم، آقای عابدینی به آقای پروین التماس می کرد که علی آقا از دستش پایین بیاید. الاغ شیطون و هاشمیسب بمونه ولی علی آقا گفت هر چی هست به درد من نمیخوره.

مدافع سابق پرسپولیس گفت: آقای پروین مهدی هاشمی نسب خودش را تشویق کرد، خیلی به او لطف نداشت و مهدی را از عشقش دور کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)