افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

رنگ هر گواهینامه چیست؟/این افراد گواهی طلا می گیرند

  • کد خبر : 118225
رنگ هر گواهینامه چیست؟/این افراد گواهی طلا می گیرند

سرهنگ احمد کرمی اسد گفت: پلیس با هدف اصلاح قانون تخلفات رانندگی طرح تشویقی به رنگ آمیزی پلاک ها را به دولت پیشنهاد کرد. وی افزود: بر اساس ماده 7 قانون تخلفات رانندگی، اقدامات پلیس فقط تنبیهی بوده و رانندگان قانونمند از امتیاز خاصی برخوردار نبودند. وی با اشاره به رنگ گواهینامه های طرح ارائه […]

سرهنگ احمد کرمی اسد گفت: پلیس با هدف اصلاح قانون تخلفات رانندگی طرح تشویقی به رنگ آمیزی پلاک ها را به دولت پیشنهاد کرد.

وی افزود: بر اساس ماده 7 قانون تخلفات رانندگی، اقدامات پلیس فقط تنبیهی بوده و رانندگان قانونمند از امتیاز خاصی برخوردار نبودند.

وی با اشاره به رنگ گواهینامه های طرح ارائه شده به دولت، گفت: کارت گواهی پایه سفید است و به ازای هر روز امتناع از تخلف، به دارنده آن امتیاز تعلق می گیرد و پس از آن، زمین به ثبت می رسد. برای ارتقاء به کارت نقره ای فراهم می شود.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، کارت نقره ای را متعلق به رانندگانی با عملکرد بسیار خوب دانست و افزود: رانندگان دارای کارت نقره ای از 10 درصد تخفیف بیمه، تخفیف عوارض بزرگراه، عوارض سالانه شهرداری و کاهش بهره مند می شوند. . در هزینه آزمون فنی به عنوان افسر پلیس. افراد با احتیاط نیز می توانند با پلیس همکاری کنند و تخلفات رانندگی شهروندان را گزارش کنند.

وی افزود: دارندگان کارت نقره ای نیز با رعایت کامل قوانین به صورت روزانه امتیاز مثبتی کسب کرده و پس از ثبت نام در سامانه و پس از 2 سال تحت عنوان رانندگان ممتاز به جرگه دارندگان کارت طلایی می پیوندند.

کرمی اسد در تشریح مزایای گواهی طلا اظهار داشت: در این طرح 20 درصد تخفیف بیمه، 10 درصد عوارض بزرگراه، 10 درصد تخفیف هزینه تخلف، تخفیف ویژه استفاده از امکانات تفریحی و اولویت استخدام. . سازمان های دولتی به عنوان رانندگان در نظر گرفته می شوند.

وی گفت: پلیس برای ارزیابی عملکرد رانندگان قانون مدار گواهی طلا صادر می کند.

به گفته کرمی اسدی، برنامه تغییر شماره پلاک و نقل و انتقال خونه به خونه از سوی مسئولان به زودی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.