افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

رنگ موی کاهنده سن/ قدیمی است که می گویند باید دلت جوان باشد، اما با این حرف، تو هنوز منی

  • کد خبر : 229402
رنگ موی کاهنده سن/ قدیمی است که می گویند باید دلت جوان باشد، اما با این حرف، تو هنوز منی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شیک بودن و شیک بودن یکی از ویژگی های یک زن مدرن و مدرن است، به این معنی که امروزه یک زن می داند چه لباسی، کی و کجا بپوشد، چه اکسسوری بپوشد، چه رنگ لباسی به او می آید و… در کل شناخت کلی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شیک بودن و شیک بودن یکی از ویژگی های یک زن مدرن و مدرن است، به این معنی که امروزه یک زن می داند چه لباسی، کی و کجا بپوشد، چه اکسسوری بپوشد، چه رنگ لباسی به او می آید و… در کل شناخت کلی از خودش دارد، مثلاً اگر کوتاه قد است می داند که لباس مناسب خانم های کوتاه قد چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتواند آن را بپوشد و از آن برای بلند و بلند به نظر رسیدن استفاده کند. بیاورید چون می دانید یک لباس خوب می تواند عیوب بدن شما را که از آن رنج می برید اصلاح کند به شرطی که درست انتخاب شود.

به همین دلیل است که انتخاب شما در همه زمینه ها از استایل گرفته تا ظاهر، سر و فرم بسیار مهم است، مثلا اگر پوست شما تیره است، باید زیباترین رنگ مو را برای پوست های تیره انتخاب کنید، به طوری که با کمک رنگ موی صحیح و زیبایی که انتخاب کرده اید، می توانید نقاط قوت خود را برجسته کنید و چهره خود را بیشتر نمایان و جذاب کنید. به طور کلی انتخاب رنگ مو بسیار ظریف و مهم است زیرا تأثیر مستقیمی روی صورت شما خواهد داشت، به عنوان مثال، تعدادی رنگ وجود دارد که سن شما را بیش از حد نشان می دهد، بنابراین اگر سن واقعی خود را به کسی بگویید، او فکر می کند. که دروغ می گویید، اگرچه بر خلاف آن دسته از رنگ های مو که سن را کاهش می دهند، مواردی وجود دارند که شما را شبیه نوزادان می کنند و در این مقاله قصد داریم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ موی کاراملی که پیری را متوقف می کند

برای کسانی که رنگ پوستشان سبز است، هایلایت کاراملی می تواند گزینه مناسبی برای رنگ موهای شما باشد. موهای این رنگ سادگی و جذابیت جوانی را به چهره شما باز می گرداند. در واقع با استفاده از رنگ کاراملی حتی نمی توانید معجزه ای را که روی صورت خود ایجاد کرده اید و چند سال پیری خود را معکوس کرده اید، باور کنید. اگر دوست ندارید همه موهایتان این رنگ باشد، می توانید فقط نوک موها یا موهای اطراف صورتتان را به این رنگ رنگ کنید و از دیدن زیبایی خود در آینه لذت ببرید.

رنگ موی کاهش دهنده سن

بلوند یک رنگ موی کاهش دهنده سن است

رنگ موی بلوند با پایه تیره تر و هایلایت های بلوند گرم را می توان یکی از آن رنگ موهای ایده آل برای هر سنی دانست و از استفاده از آن پشیمان نخواهید شد. زیرا این رنگ تقریباً بین سبز و بلوند است و به راحتی می توانید با استفاده از آن به زیبایی و شادابی جوانی برسید و در عین حال از پایه طبیعی موهای خود زیاد دور نشوید. علاوه بر این، با این رنگ می توانید امروزی و مدرن به نظر برسید، زیرا بلوند همیشه محبوب بوده و هیچ کس این رنگ را دوست ندارد و هر خانمی با این رنگ می تواند جوانی را در چنگ خود داشته باشد.

رنگ موی کاهش دهنده سن

رنگ موی شکلاتی طلایی کاهش سن

اگر به دنبال فرصتی طلایی برای جوانی ابدی هستید، می‌توانید با پوشاندن هر پایه قهوه‌ای شکلاتی با بالیاژ طلایی، آن را به دست آورید، زیرا این رنگ به دلیل نزدیکی به ریشه، رنگی شبیه بلوند و در اثر تابش نور خورشید ایجاد می‌کند. طبیعی است که موهای شما بلند نمی شود، سن شما کم می شود و دختر دبیرستانی می شوید. اصولاً با قاب کردن صورت خود با طلاهای روشن تر، می توانید توجه را به هر قسمت از صورت به خصوص گونه های خود جلب کنید و آن ها را برجسته تر نشان دهید.

رنگ موی کاهش دهنده سن

کاهش سن رنگ موی سیاه کم رنگ را کاهش می دهد.

این رنگ خاص می تواند برای کسانی که جذب رنگ های سیاه جوهری هستند بسیار جذاب باشد. به طور کلی از آنجایی که رنگ موی مشکی در کشور ما یکی از رنگ موهای طبیعی افراد به حساب می آید و بسیاری از افراد این رنگ مو را هدیه ای از طرف خداوند دارند، پس با موهای مشکی می توانید بسیار جوانتر به نظر برسید زیرا بسیاری از افراد احساس می کنند موهای طبیعی شما یک رنگ است و هیچ خاکستری در موهای شما وجود ندارد. البته بهتر است رنگ مشکی شما در محدوده مشکی قهوه ای باشد و نه چندان به سمت مشکی.

رنگ موی کاهش دهنده سن

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.